28.1.07

elu.

«Inimene, kes kaalub 70 kilo, sisaldab kõige muu kõrval:
- 45 liitrit vett
- piisavalt kaltsiumi, et üks kanala ära lubjata
- fosforit 2200 tuletiku jaoks
- rasva umbes 70 seebi jaoks
- rauda ühe kahetollise naela jaoks
- sütt 9000 pliiatsi jaoks
- lusikatäie magneesiumi

Ma kaalun rohkem kui 70 kilo.

Ja ma nägin üht TV-sarja nimega «Kosmos». Carl Sagan jalutas kulisside vahel, mis pidid maailmaruumi meenutama, ja vuristas ette suuri arve. Ühes jaos istus ta tünni ees, mis oli täidetud nende arvudega, millest inimene koosneb. Ta liigutas pulgaga tünni sisu ja arutles, kas tal õnnestub luua elu.

Ei õnnestunud.»

Ma jõudsin alles praegu Erlend Loe'i «naiiv.super.» lugemiseni ning hea on. Lihtne. Räägib asjadest keerutamata, aga tabavalt. Vahel tundub, et autor on minu peas ja loeb minu mõtteid.

2 kommentaari:

Kaie ütles ...

Loe läbi ja ütle, kuidas oli. Ma täna läksin võtsin selle eelmise sinu soovitatud raamatu. Ma tegelikult ei teagi, kas raamatute maitse läheb meil ühte või mitte. Mõni muu maitse ju õnneks ei lähe:)

Triin ütles ...

lugesin lõpuni. stiilne. lihtne. mõnus. veider. veidi teistmoodi. hea.