17.1.07

Magamine on noore elu raiskamine

Elu on elamiseks, eksole? See on ainus argument, millega end pärast 1 h ja 15 min und lohutada.

Tegelikult ma olen taas üle pika aja veendunud, et ei tasu aega raisata, muidu lendab meteoriit pähe või tuleb orkaan.

Seega tuleb süüa ainult neid asju, mis on head. Teha ainult neid asju, mis teevad rõõmu. Suhelda nende inimestega, kes loovad mõnusa meeleolu ja kui see ei ole võimalik, siis ignoreerida lolle ning mitte lasta neil oma tuju rikkuda. Pidutseda kui on soovi ja magada kui enam ei jõua ringi jaurata. Aga selle kõige juures siiski säilitada mõningane kohusetundlikus ning teistega arvestamine.

Ela täiega ja lase teistel ka elada. Tänase päeva märklause.

2 kommentaari:

Kaie ütles ...

Ma olen uhke su üle! Nii et kas võib öelda, et öine plaan sai täidetud?

Ps! Mine juba beta versioonile üle! Tead kui tüütu on, kui ma ei saa sulle otse kommentaare kirjutada;)

Triin ütles ...

Ma veel mõtlen seda blogiasja. äkki lähen üldse teise teenusepakkuja juurde :)