10.1.07

Meeldejäävaid hetki Poola tripist

Tähelepanekud:

- tegemist pidi olema chilliga, kuid kohale jõudes selgus, et puhkamiseks aega ei jää: äratus, trenn, söök, trenn, söök, trenn, alkoholisõprade kogunemine, magamine, äratus (osadel asendus koht "trenn": "teatri" või "muusikaga", ühel "igavlemisega";
- Eesti tiimis oli kõige vähem teatri-ja tantsuässasid, kuid saime sellegipoolest suurepäraselt hakkama;
- Poola haigla esmaabikabinet on koht, kuhu parem ärge minge: meie tulemuseks minu põrutatud parem pöial ning väga väljaväänatud parem jalg reisikaaslasel (tänu sellele saime kõik proovida, kuidas ikka karkudega käia on) ning arst, kes väitele "I don't think you like us too much.", vastas "No." Lisades hiljem: "I'm tired." Well, kell oli 1 am;
- Poola grillbaarid on soodsa hinnaga, aga täis mõningaid troppe, kes a) ei oska süüa või b) tahavad sulle tappa anda, sest "sa räägid mingit imelikku skandinaavia keelt ja sul on kenad tüdrukud", lisaks sellele võib hamburgeri leidmine olla mitu õhtut kestev protsess;
- ka seal on 24 h alkopood;
- lisaks sellele on seal kurjade teenindajatega ööpostkontor (avatud 21.00-05.30)
- võileibu söövad nad samapalju nagu iirlased, ainult et iirlaste võileivad on maitsvamad;
- valetamises sain meistriks alles tagasilennul Berliinist Tallinna;
- Poolas võib trahvi saada kõige eest: siis kui jood taksos, siis kui taksos on üle 4 reisija, siis kui ületad teed kui tuli on punane (ja no shit, tüübid saavadki kell pool 4 hommikul tühjal tänaval selle eest trahvi), muidugi avalikult joomise eest ka. Meil ei õnnestunud saada ühtegi trahvi, kuid rikkusime kõiki reegleid v.a. taksos üle 4 reisija (sest taksojuhid lihtsalt ei võtnud peale). Mulle tundub, et selle eest kui ajad jalakäija sebral alla, trahvi ei saa;
- rääkivatest valgusfooridest on vähe kasu kui tahad tellida burgerit või leida lähimat 24 h alkopoodi;
- shoppamiseks tasub raha kaasa võtta;
- tehtud piltidest kannatab avalikkusele näidata 25%;
- tehtud videosidei avalikkusele näidata ei kannata;
- Eesti grupi saagiks oli: 2 teleintervjuud ja 1 raadiointervjuu;
- uue aasta vastuvõtmises tegid ära eestlased ja lätlane;
- loodan kandideerida Oscarile oma suurepärase köhimisperformance'i eest, millega põgenesime saksa-poola kehvast kooliteatrist;
- vanal aastal olid täpseimad eestlased ning viimased sakslased, uuel aastal olid täpseimad sakslased ja eestlased platseerusid mitmetel kohtadel, tavaliselt ka esirinnas;
- ühel eestlasel (nimesid ei hakka nimetama :P) õnnestus ujulasse unustada (vabandust, teine eestlane jättis) kolm paari pükse (pluss Maltalt varastatud käterätik) ning ikkagi pükstega ära tulla;
- Poola supp: keeda makaronid, pane kaussi, keeda puljong, vala makaronidele peale;
- Eestil on uus esiräppar;
- kui turismikaardilt kõrvale kalduda, näeb real-time Poolat (mis on lahedam);
- 12 päeva järjest pidutseda on organismile kurnav;
- jpm.

Parimad killud (puudulik osa, Kaie kirjutas tähtsamad üles ma loodan):

- Sa lõhkusid me lennuki ära? Millega me nüüd koju lähme?
- Ma just parkisin lennuki nii ilusasti seina äärde ära ja nüüd ta tegi nii!!!
- Enam seksikamaks minna ei saa.
- JPG-d ei ole kaamera märgid.
- Täitsa lõpp. Moodne elu on ikka nii raske.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

3 paari pükse PLUSS malta hotelli rätik :S

Triin ütles ...

Viisin paranduse sisse ;)

Anonüümne ütles ...

oi, ma ei teadnudki seda, et keegi midagi sinna ujulasse unustas. ma juba aiman, kes see olla võis (õigemini, kes need olla võisid). :P
Aitäh Triin. Mul oli väga lõbus seda lugeda. :D
P.S. neid "sisukaid" päevavalgust mittekannatavaid pilte tahaks ikkagi näha:P

Triin ütles ...

Ma arvan, et idee kõik kokku korjata ning kunagi kohtuda siin või sealpool Tallinn-Tartu maanteed, pole paha :)

Vot. Aga ma usun ka, et sa tead, kes need olid. Kusjuures, ühed olid olnud Pluuto pildiga vist. Või kellegi sarnase...

Kaie ütles ...

Kuigi su blogi ei taha viimasel ajal mu kommentaare acceptida, siis ma ikkagi üritan. Sest ma pean tegema mõningaid märkusi.

1) Mina ei tea karkude proovimisest JÄLLE midagi. Kas see oli üks neist hetkedest, kui ma jälle magasin?

2) Valetamises said sa meistriks alles tagasilennul, sest mina MAGASIN siis;)

3) Üldiselt Eestis saab ka kõigi nende loetletud asjade eest trahvi:)

4) Minu piltidest kõlbab avalikustamiseks kindlasti vähem kui 25%... Ja ometigi ma isegi enamik põnevamaid sündmusi magasin maha.

5) Ei tohi ära unustada, et mina peaksin saama parima kõrvalosatäitja Oscari teatrist põgenemisele kaasaaitamise eest! Aga tuleb tunnistada, et idee oli ikkagi sinu.

Üldiselt mulle tundub, et sa said peaaegu kõik olulisemad asjad mainitud, nii et ma ei teagi, kas minu reisikirja arvaldamisel on enam mõtet. Eriti arvestades, et see jäi pooleli kunagi ammu (ja praegu pole olnud aega seda lõpetada):D Aga püüan siis mõned üles kirjutatud killud pärast homset eksamit oma blogisse ikkagi lisada!

Anonüümne ütles ...

Heh!

Siinkohal tahaks ära mainida, et mina Paulaga kandideeriks ka oscarile (ma küll ei tea millisele), aga me jalutasime lihtsalt sealt etenduselt minema ja hakkasime tänaval õlut jooma sellepeale. ja meie küll trahvi ei saanud(A)!

Ja karkudega liikumine on väga keeruline! mina proovisin...täielik müstika, kuidas Mailis nendega üldse käia sai!!!

Ja põnevaid sündmusi oli ikka üksjagu....millest mina koos Kaiega tõesti suurema osa maha magasin...

Parima ehmumise tiitli saaksin vist mina....Kaie voodist kostnud madal mehehääl: Que pasa? (vms)peale Woody Woodepeckeri tööle asumist (kelleks osutus remondimees) ehmatas mu kiiremini ärkvele kui kunagi varem...

:P