21.5.06

Lõpp hea, kõik hea

Jurovisjoon möödus üle ootuste hästi. Soome võitis, mina naersin 20 minutit oma korterinaabri peale, kes ei tahtnud tunnistada, et ta on soomlane ning korraldasin talle kodus kaunistatud vastuvõtu. Vastuvõtt sisaldas Soome lippe, tervituspostreid lausega, mida õhtujuht nii agaralt pruukis (12 points goes to the monsters from Finland) ja neid rulle teate küll, värvilisi, paberist. Kursavennale ütlesin, et kui nad teevad meie juures peo, on viin minu kulul. Aga nagu öeldud, mu korterinaaber ei olnud vaimustuses. Siiski, koju jõudes ta suutis juba naerda (see võis olla tingitud ka sellest, et ust avades lendas talle automaatselt värvilisi paberlinte pähe).

Soome võit oli minu jaoks äärmiselt oodatud sündmus. Lõpuks ometi neil vedas! Te ikka kõik ju mäletate Soome varasemaid õnnetuid katseid, kui nad kogunesid teleka ette lootes, et nad ei jääks viimaseks. Umbes nagu meie praegu. Aga meil on üks võit käes, seega ma üldse ei näe probleemi. Nüüd on neil ka. Veel parem oleks olnud, kui Leedu oleks võitnud. Siiski auväärne 6. koht. Leedu parim saavutus Jurovisjoonil? Nende tants läheb ajalukku nii või naa. Olen seda juba poolteist kuud harjutanud ja ikka ei saa korralikult selgeks. Aga taustamuusika (loe: laul) on selge. Laulsin seda Gabile, sest ta on ikkagi vinner. Belgia oleks võinud ka finaalis olla, pean natuke ikka oma praeguse kodukoha patrioot olema. Aga ikkagi üks parimaid Jurovisjoone läbi aastate. Hard rock halleluuja.

Jah suurele ekraanile üritust vaatama ei jõudnud, sest päeval olin liiga laisk lõpetamaks vajalikke tegemisi. Seega piirdusin mõningase internetiülekande vaatamise ning Juure ja Kivirähu kohatise kuulamisega. Nende kommenteerimisest meeldis mulle eelkõige see osa, kui nad mängisid rocki ja punki klassikuid. Sex Pistols, JMKE jne... Sellega kuulutan Jurovisjoonist rääkimise lõppenuks.

Lisaks oli mul MSN vestlus ühe vana tuttavaga, mille poolelijätmine oleks olnud patt. Nii põnev oli :D Love ja mälestused ja särgid ja värgid.

Kommentaare ei ole: