15.5.06

Jurovisjoon

See siin sündis, sest ma ei tahtnud õppida.

Hakkasin vaatama Eurovisiooni videosid. Olin enne näinud Leedu lugu.

Leedu lugu on mu isiklik lemmik. Videost ei saa aru miks, aga kui te näeksite nende esitust oma maa finaalis! "We are the winners of Eurovision... We are we are the winners. Vote for the winners!" Nagu tõesti, selline iroonia, et mu arvamus leedukatest tõusis, ütleme väga madalalt ikka tunduvalt kõrgemale. Loodan, et nad ka eurolaval nii laulavad, mitte ei tee poliitiliselt korrektset asja nagu videos.

Siis on hulk riike, kelle puhul saab alles poole loo pealt aru, et nad laulavad inglise keeles. Ei hakka nimesid nimetama, aga Euroopa kaardil võib meist ikka tunduvalt lõunasse liikuda.

Siis on Belgia, mille puhul tuli välja, et seda lugu olin ma siin poodides palju kuulnud, ainult ei teadnud, et on eurolugu. Suht tantsupopp. Minu lugupidamist ei vääri, aga euromaitse nagu oleks.

Sveits on lihtsalt, pardon my French. Ma naersin südamest. Lihtsalt nii lääge. Eiei, veel läägem. "We are the world, we are the children" tundub selle kõrval mitte niiväga lääge lugu.

Hetkeks oli tunne, et Island on palganud Britney Spearsi tümpsu ja andnud talle naerugaasi. Hõbekostüüm on muidugi kihvt :P Lisapunktid selle eest, et laulja oskab "DEAD" spellida.

Taani palkas Airi Ojametsa. Aga pani rohkem twisti.

Saksamaa tahtis ka Airi Ojametsa palgata, aga pidid kellegi nõrgemaga leppima. Samas, tibi lehvitab säärt ja paneb Saksa turistid plaksutama. Ja seda ei saa isegi kantriks nimetada. A kohati proovib. Meenutab ühte vana Taani eurolugu paari aasta tagant.

Holland on seganud Neiokõsõ, Las Ketchupi ja trummid. Neil tundub lõbus olevat. Blondid ja lõbusad. No mis sa hing ihaldad?

Kreeka tibi viskab punase veini valgele särgile, karjub "Beibi ai lav juu vith evrithing ai heit." ja läheb tüübi juurde tagasi.

Suured euromaad panevad ka juralt. UK, khmm. Mis see on? Prantsusmaa, tavaline. Nende moodi. Hispaania pani Las Ketchupi välja. See on nummi. Laul on isegi juram kui nende see asedeheehaahoo lugu. Rootsil on carola-abba (!!!)-töötlus. Iirimaa laulab laulust.

Nalja peaks ikka saama. Soome ka ju :D

Siin pannakse kuhugi kohta suur ekraan üles. Laupäeva õhtu on planeeritud.

Lisa 16. mail: Veel üks aspekt, mis Jurovisjooni lõbusaks teeb on tema :D

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

me vaatasime ka täna veidi. mingi pooled vaatasime niimoodi ära et kuni kõlas laulu pealkiri. islandi kohta arvasime ka et britney. a minu meelest oli neid britney'sid veel. ja siis mõni aguilera oli ka sekka. täna lugesin epl-ist kuidas pajusaar ütles et hispaania lugu on päris heaja terviklik vms, aga ilmselt selle võistluse jaoks liiga intelligentne. hahahahaa. "un bloody mary por favor" hahahahahahaa nii intelligentne et mina kui ilmselge ignorant sellest aru ei saa. tõesti, isegi asereje oli änksim. too oli vähemalt midagi uut onal ajal. aga minu meelest rootsi lugu on suht nõrk. ma küll eriti ei jaksanud seda kuulata aga esimese 30seki järel mõtlesin et eesti lugu polegi kõige hullem. aga mul lemmik oli mingisugune põhjamaine lugu nimega mama :D ei, tegelt sul on õigus. või noh, ma täpsustaks et need endised idabloki riigid on sel aastal ikka erakordselt loomingulised olnud. hahahahahaa. a seda teadsid et malta poiss käis meil pepupoiste klubis esinemas ja loodab nüüd eestilt hääli saada? hahahahahaa. eurovision on naljakas!

Anonüümne ütles ...

loomulikult tahtsin ma öelda omal ajal aga onal ajal on ka päris hea väljend. iseasi, kas seda siin kasutada saab.

Triin ütles ...

Tundes Pajusaart oli ta ilmselt tõsise nöoga irooniline. Ma loodan.

Kusjuures ma arvan, et un bloody mary por favor oleks võimalik vinksamalt esitada. Mulle hispaania keel meeldib :P

Lugesin jah Maltast :D

Hea, et Eurovisioon olemas on, mida me muidu saaks keset maikuud lambist mõnitada? Auk on ilusti täidetud.