15.5.06

Üldse mitte minu nädal

Eelmine nädal ei olnud üldse mitte minu nädal. Esiteks mõtlesin terve nädala, millal oleks parim aeg alustada dieeti. Sel puhul läksin metroojaamas tavalisest trepist üles.

Dieedi algusaja otsustas aga see, et keset reedet hakkas väga paha ning nii veetsin ülejäänud 24 h oma voodi ja selle koha vahel, kus daamid käivad nina puuderdamas. Kuni täna hommikuni sõin kuivikuid ja väikest portsjonit riisihelbeputru. Nüüd söön ühekaupa samu asju, mida reedel. Oleks vaja teada saada, kas oli toidumürgitus või viirus. Aga dieedi algus oli tehtud. Ma arvan, et nüüd on paras aeg dieeditamine lõpetada. Aitab ka, kolm päeva ikkagi!

Eile mõtlesime teha suure rannareisi, aga mida polnud olid päike ja rannailm. Seega kööga, jääb neljapäeva peale. Loodetavasti.

Kõik teised pakivad asju. Gabi ostab kingitusi ning enam-vähem kõigi ostude puhul on ta lõpuks otsustanud, et jätab selle vist ikka endale. Mina mõtlen, et tegelt oleks põnev Eestisse tagasi jalutada. Veits pikk maa muidugi, aga proovida võiks.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Ära tagasi küll jaluta - sa lähed lolliks selle ajaga! Ja need kohustuslikud dieedid pole üldse mõnusad (loodan, et nüüd tunned ennast paremini). Muideks, mulle meeldib see Gabi asjade ostmise stiil (või see tähendab, et ma teen ise samamoodi).