2.11.05

T2na oli palgap2ev

Krokodill Gena tuli meelde... "Vihma sajab, k6ik ujub, lastel paha on tuju, ainult krokodill jalutab vees..." Krokodilli asemel olen mina. Mu jalad on j2lle l2bim2rjad, aga see ei yllata kyll enam mitte kedagi. Aga tossu sees on suhteliselt kuivad. Teil sajab lund jah?

Vihma kompenseeris see, et oli palgap2ev.

Mu boss k2ib ringi lauldes omal viisil: "We hate Estonians..." Tegelikult ei vihka ilmselt. Ta girlfriend on soomlane ja yldiselt on mu boss v2ljakannatatav ning teatas, et ta ikka h2sti ei taha, et ma 2ra l2heks, sest igav hakkavat. Lisaks sellele 6ppis ta t2na 2ra v2ljendi: "Kao minema!" Lubades seda lahkelt ka teisele eestlasele, kes kontoris t88tab, demonstreerida. Armas.

Mina l6in vastukaaluks laulu: "We hate Englisman..." Samal viisil kui "We hate Estonians". Sellest saab Iirimaal hitt. Arvestades kuiv6rd nad inglaso armastavad.

Mu lootus Londonis 88maja leida haihtus. Kurb. Keegi teab veel kedagi v6i on keegi? Ma tahan n2ha Londonit j6ulude ajal. V22ks. Punkt. Apua!

Mu korterinaaber elab endiselt korteris, millest polegi hullu, sest hetkel ta ei karju. Aga endiselt on tal kombeks hommikuti k88ki ilmuda aluspesus ja siis endale kaerahelbeputru teha. K6ik oleks OK, aga ta ei kanna boksereid, vaid tavalisi alukaid ja saate aru kui kole see v2lja n2eb, eks? Miks, oh, miks? Ma arvan, et ostan talle bokserid.

T2na paluti mult raadiosse intervjuud Gorta nimel (see heategevusorganisatsioon, mida myyn). No well, see oleks olnud my 30 secs of fame Iirimaal, aga keeldusin. Ma ei t88ta seal. Oleks v2ga kahtlane r22kida asjadest, millest ma ei tea eriti midagi. Jah... pean leidma teise viisi kuulsaks saada.

Puhaku hinged!

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Keegi peab ju ikka Londonis olema. Mis sinu laagri tüüpidest on saanud? Kui muud üle ei jää, siis on ju veel odavad ööbimiskohad ka...