9.11.05

5 kuud

T2na t2itus minu viis kuud. Selle puhul v22nasin eile jala v2lja, mis viis selleni, et t2na suutsin ainult poolteist tundi ustele koputada, enne kui alla andsin ja internetti tulin. Jalg oli ikka liiga valus olemaks tore, positiivne ja naeratav.

Minu suur 6nn oli leida end kell 17.30 bussi pealt. K6ik vist teavad, et see on tipptund. Ja tipptund yksk6ik millises linnas ei ole tore. Eriti yhistransporti kasutades. Ja Dublin ei ole siin erand, mis kinnitaks reeglit. Ainus, mis mind bussis hoidis oli see, et k6ndida on valus.

Aga mitte t88tada on lahe. Kell 7 mittet88tada on m6nus. L2hen varsti koju rhubarb crumbleit s88ma. Seda me s88me keskmiselt iga p2ev. V6i nii 6 korda n2dalas. V2ga tervislik. Rabarberis idavat palju C-vitamiini olema.

Yldiselt muutun laisemaks. T2iesti minule mittekohaselt saabun t88le t2pselt viimasel minutil, et mitte hiljaks j22da, kuigi varem suutsin end ikka 10 minutit varem kohale vedada. Kylmkapp on pidevalt tyhi. Eile suutsin piima terveks p2evaks v2lja j2tta, mis viis selleni, et t2na hommikul pidin n2lgima. Juhtub ka parimatega.

Kogu Dublin on j6uluehteis. Tuled veel ei p6le, aga mu k6hutunne ytleb, et varsti l88b k6ik s2rama. Linna on toodud suured kuused ning kaubamajadel on ikka v2ga vinged vaateaknad. Thomas Brown ja Arnotts. Lahe. Teen pilti, saate vaadata, aga nende aknakujundajad on 2ssad. J6ulutunne tuleb peale, aga ma kujutan ette, et j6uludeks v6ib ta m88da minna.

Yks kurb lugu on veel. Tesco, kodupood mul, on remondis. T2hendab, nad t88tavad, aga k6ik asjad on teiste kohtade peal. Ebameeldiv. Pyhap2eval veetsin 12 minutit otsides kodujuustu. Ja siis 4, et leida mahla jne... Samas, v2hemalt saan ma midagigi syya ja kuna ma ei leia paljusid asju yles, j22vad nad ostmata ning raha j22b alles, nii et ma ei v6ta seda liigtraagiliselt.

10 p2eva p2rast olen siin veel kuu aega. Kokku siis 6 kuud ja 10 p2eva. Misiganes. Lund v6iks sadama hakata, saaks nalja, neil pole talvekumme ka ju. Nad kysisid, et kuidas me j22 peal s6idame. Ma ytlesin, et meil on talverehvid. Nad polnud neist kuulnudki. Pole ime, et kogu L22ne-Euroopa lumega paanikas on.

Ahjaa, ma mainiks, et ei tasu tervet Tartut maha p6letada. Tore linn.

2 kommentaari:

Kaie ütles ...

Kuidas sul jalg on? Saad juba uuesti tööl käia?

Tead meil ei olegi veel jõulukaunistusi. Ja eile oli 27 kraadi sooja, nii et lund ka veel ei ole nii pea loota.

Anonüümne ütles ...

nii veider kui see ka pole, meil on endiselt novembri keskpaiga kohta suht soe, päeval on nii 10-13 kraadi sooja. sürr ju. ja ma näen esimesi ilminguid tulevatest jõuludest. eedenil näiteks on maja kaetud nende valgustorudega ja samas on üleval reklaam "sügisene ahvatlus". et siis nagu jah. ja vabaduse puiesteel on postite küljes juba need tavapärased lumehelbekesed mis pimeduse saabudes särama löövad. ja naised saunas rääkisid et stockmannis ja meil kaubamajas on ka rämedalt jõuluasju. ma homme lähen kaubamajja, siis raporteerin pärast. ma küll jõule niiiii vara ei taha. kui ma neid lumehelbekesi nägin siis ma mõtlesin et noh, tere, meil on ju täna 10.november, loomulikult peavad juba helbekesed üleval olema. aa, seda ka veel et ma olen nohik, ässasin pulleritsu kontrolltöö ära. ei häbene ka. siuke imelik pakitsev uhkustunne on hoopis.
kallidmusidpaid.