20.11.05

Aega taga ajades

Aeg l2heb nii kiiresti. Iga p2ev ilmub m6nele t2navanurgale uus suur kuusepuu. Terve linn on kuuski t2is. Absurdne natuke. Ja iga p2evaga j6uab l2hemale 19. detsember kui maandun juba pisikeses Tallinna lennujaamas. Ja nyyd mulle tundub, et v6ib-olla ma ei tahagi 2ra tulla. Ma olen ikka kohati imelik.

Siiski loen p2evi, kuna ma eile unustasin risti kalendrisse t6mmata, siis ma hetkeseisu ei tea. Ainus, mida ma tean, et see aeg, mis siin on j22nud m88dub nii kiiresti, et ma ei suuda 8elda "A" kui on 15. detsember ning lendan Dublinist paariks p2evaks Londonit avastama, et siis oma suure kotiga koju saabuda.

Ja enne seda on nii palju teha, n2ha ning katsuda. Ma arvan, et paar kohta j22vad kylastamata. Paar linna. Lihtsalt aega pole. T2na magasin terve p2eva maha. 2rkasin kell 10.30 ja l2ksin kell 12 j2lle magama, et 3 tunni p2rast p2riselt yles 2rgata.

Eile k2isin v2ljas. Whealans on yks rokiklubi, kus tantsimine v6rdub rohkem hyppamisega, sest sa ei saa teha muud kui massiga kaasa hypata. Ja samal ajal hyppab ka su k6rval olev inimene. Kui veab, siis ta ei hoia k2es 6lleklaasi, kui ei vea, siis hoiab ja klaasis olev m2rjuke kohandub sinu riietel olevaks m2rjukeseks.

Kell pool 3 pannakse k6ik kohad kinni ja siis tuleb leida kodutee. Eilsel koduteel p6rkasin veel yhe s6bra poole sisse, aga enne seda sain t2naval punase roosi. Teate need tsellofaani pandud roosid, mida t2naval myyakse. Nimelt tuli yks noormees mulle t2naval selle roosiga vastu. J2i seisma ning:
"This is for you my fair lady." Ning ulatas mulle punase roosi. See oli h2mmastavalt naljakas. Aga suutsin ikka daami kombel ait2h 8elda. Mul on hea meel, et ma lihtsalt ei kokutanud. Pai.

T2na ma v6in veel kinno j6uda. Ei teagi. Eelmine n2dal k2isin vaatamas filmi "Kinky Boots" Vot see oli naljakas. Inglise film. Naljakas inglise film. Kui seda Eestis n2idatakse, siis vaadatke.

T88 juures plaanitakse j6ulupidu ning on lootust, et see toimub enne mu 2ras6itu. Manchesteris toimuvast j6ulupeost j22n ilma, sest sel ajal pidutsen juba Londonis, aga pole hullu.

Ma loodan, et ma enne kojuj6udmist 2ra ei kylmu. Siin nimelt oli sel aastal ebatavaliselt soe suvi ja oodatakse ebatavaliselt kylma talve. Ehk siis yks p2ev oli juba 0 kraadi. Aga 0 siin on veidi kylmem kui Eesti 0. Ostsin suusasokid, paksud ja p6lvedeni. Need peaks mind soojas hoidma.

L2hen nyyd pesu pesema, muidu pean paljana ringi jooksma. Siis hakkab ikka liiga kylm.

Kommentaare ei ole: