31.10.05

Halloween ja j6ulud ja bank holiday

Nii...

t2na on Iirimaal vaba p2ev. Mulle need ei loe. K2isime ikka t88l, aga kuna mul viskas kella 5ks ikka ysna yle, et mitte kedagi kodus ei olnud, otsustasin hoopis interbetti tulla. See on see, kui t88p2ev on vabatahtlik.

T2na on Iirimaal Halloween ka. See t2hendab, et vaba p2ev ja Halloween. Nad ei ole omavahel seotud, aga kahjuks langesid nad samale p2evale. See t2hendab v2ga palju purjus inimesi, kes on joonud alates neljap2evast. See t2hendab ka palju turiste, sest Dublinis oli t2na maraton. Liiklus seisis ja uskuge v6i mitte, p2ike paistis. Eile paistis ka. Suhteliselt kahtlane.

Halloween t2hendab seda, et k6ik v2ikesed lapsed jooksevad ringi printsesside, Supermanide ja Spidermanidena. Ja otsivad kommi. Yks v2ike poiss ytles mulle neljap2eval, et kui ma Halloweeniks riietun, olen ma kindlasti printsess. See on raudpoltkindlalt ilusaim kompliment, mis mulle eales tehtud on. :) Ta oli kahene. Maailmal on lootust.

N2dalavahetusel oli Liis kylas, mis t2hendas palju s88mist, v2hest magamist, pidu ning turisti panemist. Turisti panime ikka p2ris korralikult. V6tsime tuuribussi ja puha. K2isime Guinessi tehases tuuril ja noh sellega v2sisime nii 2ra, et mujale ei j6udnudki. P2ike paistis, nii et pildid tulid ilusad. Muuseumidesse l2hen ise. Sest nyyd on mul selleks piisavalt aega... Laup2evad on vabad!!! See on lihtsalt midagi uskumatult toredat. Laup2eviti on ainult kolm tundi treeningut ja p2rast seda: off you go! Shallallaa... ma ei teagi, mida oma suure vaba ajaga nyyd peale hakata. Raha kulub rohkem ma kardan, aga v2hemalt saab puhata. See on t2htis. Laup2evade vabaks saamine on tunduvalt mu koduigatsust v2hendanud. Saab rohkem magada ja v2ljas k2ia.

Laup2eval k2isime klubis ja seal oli Silent Disco. Okei, te ei tea, mis see on? Hehee... Too bad. Silent Disco kujutab endast ruumi, kus pole muusikat, aga inimesed tantsivad... k6rvaklapid peas! K6igil tuleb musa k6rvaklappidest, aga kui sul k6rvaklappe pole, siis n2eb see k6ik h2mmastavalt naljakas v2lja. Ja kui k6rvaklapid 2ra v6tad, siis on ka ikka suhteliselt koomiline. Eriti kui m2ngitakse m6nd poppi lugu, mida k6ik karjudes kaasa laulavad. Huh. Mul ikka paar pilti on ka, kui Eesti tulen, saab vaadata. Heli pole, loomulikult.

L2hen nyyd p6genen Halloweeni koletiste eest oma turvalisesse voodisse. Kell on 6. Terve 6htu teki all. V2ga m6nus.

Kaie, sa mu j6ulupaki said k2tte?

Kommentaare ei ole: