12.11.05

100ga j6ul

Nii...

Ara h6iska enne 6htut on 6ppetund kolmap2evast. P2rast viimase postituse kirjutamist l2ksin koju ja siis postide kyljes igast j6ulutuled p6lesid ja mitte v2he. H2kkh2mm! Vabandust, aga see ei ole bormaalne. Onju ei ole?

Need k6ige k6ige suuremad tuled VEEL ei p6le ja kuuskedel, mis keset linna seisavad pole ka veel kaunistusi. Aga ma mainiks, et need kuused seal ei ole looduslikud, need ikkagi toodi sinna juba natuke aega tagasi.

Ja ma vist ei hakka mainimagi, et k6ik poed on v2lja seadnud j6ululetid ning sildid tekstiga "Gifts for Her" v6i "Gifts for Him" :S Ja siis myyakse j6ulutoite. Igast kooke ja ollusi. Rosinate ja j6uluasjadega. Peaasi, et Christmas oleks peale kirjutatud. Homme l2hen linna peale j6uluakendest pilte tegema, enne kui mul neist siiber saab. Sest osad asjad on ikka kenad. Aga kaubanduskeskused on kaunistatud v2ga maitsetult. Lausa koledalt. Kaubamajad on ilusad. Suur vahe.

Jalg on juba tunduvalt parem :) Veel ei hyppa. Kylmaravi m6jus k6ige v6imsamalt. Eile nimelt oli nii kylm, et mu jalad olid l2bikylmunud ning ma ei tundnud enam valu. V2ga vahva.

Maarja, sinult saab Raudsaare konspekte siis? ;)

Ja t2na ma teen vist 2. korda siin korralikult syya. L6he ja salat. Ja vein. Toakaaslasega. Ei tasu hakata arvama, et m6ne meesterahvaga. Me v6tame koerad.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mismõttes raudsaare? pulleritsu. põhimõtteliselt saab aga ega neid eriti pole :) raamat on põhiline.

aga seda on tore kuulda et su jalg juba parem on. aga see jõuluvärgindus... ma ei tea, ma loodan et meil see hullem värk alles kunagi hiljem tuleb... muidu on jõuludeks juba sada korda üle viskand kõik see kammajaa. eksju :) ole muska.

Kaie ütles ...

See on t6esti hea, et su jalg on parem. Muideks ma n2gin ka t2na esimesi ehitud kuusepuid, aga need ei j2tnud kyll eriti head muljet! Ole tubli! Kallistan!