6.11.05

Meie s6ber Mr. Junk

Mr. Junki nime varastasin Kreedalt, t2iesti ausalt. Aga Kreet ma arvan siiski, et Sul on nyyd 2 kammi.

T2na on mul ja Dital junk foodi p2ev. Tunni aja p2rast l2hme fish and chipse s88ma ja oleme r66msad, sest muul ajal s88me ainult orgaanilist toitu :D Harmoonia. Tasakaal.

Ostsin 6 postkaarti. Tasub kontrollida postkaste. Saatke oma postiaadresse. Sest no ma tean enda aadressi. See on ka k6ik. Imelik oleks Jaanikale postkaart enda aadressile saata. V6i Katriinile. V6i Otile. V6i Laurile. Vms. Saate aru kyll. Mu ema hakkaks kahtlema mu vaimses tervises kui ma k6ik postkaardid oma koju saadan.

Kaku. Kus on lubatud pannkook?

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kukimuki.meil ei saja lund. vihma ka ei saja. täna kestis eesti keel pool tundi ja siis läks tervel kesklinnal elekter ära. suht põnev oli. aga muidu on liiga palju asju teha. tekib ka tahtmine et käiks pigem tööl. ma lähen nüüd sööma. ole muska, varsti ehk näeme. musikallipai!

Anonüümne ütles ...

hmmm....huvitav, huvitav....kuid olen siiski jätkuvalt arvamusel, et mul on üksainus kamm.... aga nali selles, et ma ju ei kammi oma juuksepuhmast. don quijote ja tuuleveskid pole juba pea kaks aastakümmet minu rida olnud ;)