30.5.05

Vahvlitops

Eile ostsin ma vahvlitopsi. Oli küllaltki odav vahvlitops. Siiski jäi mulle arusaamatuks üks aspekt. Miks pannakse vahvlitopsi sisse vähem jäätist, kui sinna mahub? Kui jäätisest on kahju, siis võiks ju teha väiksema vahvlitopsi. See ei ole üldse okei, kui ma ostan vahvlitopsi ning siis jäätise ja vahvlitopsi vahel on vahe: 5mm igalt poolt. Hämmastav. Tunnen end petetuna. Veidi imelik oli ka, pidin jälgima, et jäätis topsist välja ei hüppaks. See toob jäätiseostuga kaasa ettenägematud hoolitsuskulud ning odav jäätis ei olegi enam nii odav.

Samas ma tean, et ühel jäätisel on jäätist isegi rohkem, kui vahvlitopsi mahuks. Selline kuhi on peal. Ühel on veel, aga see on kallim ka. Aga mulle meeldib see, milles on palju jäätist, aga ikka on odavam.

Aga muidu, odav karamellijäätis oli väga maitsev. Missiis, et vahvlitops oleks võinud väiksem olla.

2 kommentaari:

Maris ütles ...

veel viimaseid päevi saan ma rõdul suitsu tehes su magamistoa aknast sisse piiluda:p

Triin ütles ...

ma ei maga ju.... aga naudi :P