6.5.05

Supraiiis!

Igakord kui ma arvan, et AloTV ei suuda mind enam mitte millegagi üllatada, teeb ta seda jälle. Alguses, mitu aastat tagasi, olid need reklaamid. Siis ürituste kalender oma täiesti vastupandamatu taustapildiga, siis kõllid. Rääkimata Teppo lõõtsalugudest ja ainult AloTV muusikavideodest.

Loomulikult ei saa mainimata jätta ka seda, kui AloTV näitas Tartu maratoni finishit. Täies mahus. Käsikaameraga filmitud. Vaatamist jätkus kauemaks, mis siis, et oli kordussaade. Seda korrati ka järgmisel päeval.

Aga täna. Kui te arvasite, et te olete näinud Eesti kõige naljakamat muusikavideot, siis mõelge ümber.
Airi Ojamets ja Koit Toome. Laulu nimi oli vist: Kui saabub öö (no ma oletan seda puhtalt refrääni põhjal).

See asi oli vaatamist väärt. Minu minutine jahmatus asendus naerupurskega. Ma püüan VIDEOT võimalikult täpselt edasi anda.

Riietus ja atmosfäär: Airil oli loomulikult kantrikaabu, kantrijakk ja kantripluus. Tuleks veel mainida, et kantrijakk oli pruun ja 3 numbrit suurem. Meik oli tugev, tumeroosaga. Tema ees põlesid küünlad.
Koidul oli selline paar numbrit suurem vähemalt 10 nööbiga pintsak. Tema oli tagaplaanil. Vajadusel hägustati kas Koitu või Airit (teate küll, nagu "Vaprates ja ilusates"). Koit vehkis kätega. Tahtis südamest laulda. Ja finaalis... kõrghetkel tuli Koit tagaplaanilt ettepoole, püüdis Airiga suhelda, aga Airi seisis ikka sama koha peal ja oli tuim. Ja see laul. Jah, ma arvan, et ma polnud seda varem kuulnud ja Koit oli siis umbes 19-20.

Teate, see oli ikka liiga koomiline, et seda kirjeldada. Seda PEAB nägema. Ma vist hakkan videokassetti hoidma makis, et seda vajadusel lindistada.

Jah, AloTV suudab ikka üllatada. See on tore. Kui miski muu enam ei üllata, siis AloTV ikka. Maailm elab!

2 kommentaari:

allan ütles ...

heeeh :D ojaaa. kõige vahvam on AloTv võlusid seletada tallinlastele. mul on neist lausa kahju, et neil selline meelelahutus puudub. äkki peaks AloTv mõtlema selle peale, et üleriiklikuks minna.

Triin ütles ...

Absoluutselt. Ma annaks selle poolt allkirja.