3.6.05

Rabarber.

Käisin eile arsti juures ja see kaart, mis mul on olnud juba sünnist saati, selliste kollaste närtsind lehtedega, oli korraks minu käes. Huvi pärast vaatasin, et mis haigused mul on olnud... arstide käekirjad on ikka koledad küll, mu kaart on mitme cm paksune ja ph ac on üks haigus näiteks, lühend muidugi, aga eks arstid teavad täpsemalt.. seda haigust on mul olnud vähemalt 9 korda. Üldiselt oli mu arsti juures käimise lugu kirjal 41 leheküljel kahelt poolt. See pani natuke mõtlema. Hea on see, et viimase kahe aasta jooksul on lisandunud pool lehte.

Aga ma olen 2 päeva puhanud. Puhkamine on nii õnnis. Mõte, et homseks ei ole vaja esitada ühtegi esseed, kirjutada mitte ühtegi eksamit vms. MÕNUS. Mängin naabrite lastega, üks on 7 kuune ja teine aasta vanem. Meil on hullukanti lõbus.

Pluss täna oli rabarberipäev: rabarberikissell, rabarberi-pähklivorm, tagurpidi rabarberikook ja nüüd lähen tegema täitsa tavalist rabarberikooki. Rabarberit on meil metsikult ja kuna ta on hea, siis on mul selle üle ainult hea meel.

Naiivne jutt sai jälle, suvi on :D

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Naiivsus on hea. Ja et siis teisipäeval tähistame sinu sünnipäeva! Tglt peaks Kata ja minu oma ka tähistama:P Mõtle, meie kolme sünnipäevad korraga...