3.5.05

Teadaanne!

Ma lisaks, et KÕIK mehed ei ole jobud. Mõned. Need muidugi viivad mainet alla, aga on ka neid, kes seda üles upitavad. (Mismõttes?)

Ma tean täitsa mitut, mingit kümmet vähemalt, ausõna!

Ott korraldab peo 13. juunil 2007 ( kell 15-17, kohast ma ei saanudki aru, Sidney see pole, aftekas on Londonis, linnas)
Lauri korraldab peo 15. juunil 2012 (kellaaeg oleneb sellest, kas tal on trenn või mitte. Ilmselt 18 paiku)
Mina korraldan peo 39. juuli 2012 (Time Square, tünni sees, aga seda juhul kui selleks ajaks saab kalendrimuudatus organiseeritud. Kui ei saa, siis 30. juulil, aga aasta jääb samaks. Terve päev võtke vabaks, alustame ühe paiku, päeval ja ei lõpetagi, live's kannab üle... CNNis)

Ühtlasi mainin, et 2012. aasta on nüüd üsna täis ja kõik peokorraldajad võiksid mõne teise aasta valida. Aga andke aegsasti teada, kalender on juba nii üritusi täis.



p.s. Maarja, sa saad selle parasiitide asja ainult sellepärast andeks, et ma kuulan seitset aastat praegu ja sul oli õigus mango Smuuti koha pealt. Stabiilselt lahe. Aga Orkuti link ei tööta.

Kommentaare ei ole: