29.5.05

Tere, mina olengi EGO

Semiootika tulemus oli A. Teema oli koodid ja see essee oli absurd. Miks peab mõttetuse eest häid hindeid saama? Pole ime, et ma asju viimasele hetkele jätan. Ülikool on hämmastavalt mõttetu institutsioon. Kiljusin eile õhtul 15 minutit. Ma endiselt kordan, et peaks ikka kutsekasse minema ja midagi praktilist õppima. Aga ma ei viitsi, äkki peab seal midagi asjalikku tegema.

Absurd. Laiskus. Ajee, ajee, ma olen sinilill.

Täna tuli AloTV pealt Karl Madise jõululaul. Viis vastavasse meeleolusse. Istusin 5 tundi teleka ees ja vaatasin saksa pealt filme. Sain jälle kõigest aru. See tegi tuju heaks. Nuusutasin sireleid ja sain aru, et tegemist pole kuuselõhnaga. See tegi mind rõõmsaks, sest praegu ma ei tahaks jõule. Mulle meeldib mõelda, et tuleb suvi, mitte jõulud.

P.S. Sireliraksus käisin ise, eile hommikul kell 7. Peale sattus ka üks inimene, aga ma püüdsin teda veenda argumendiga, et sirelid on ilusad ja mina olen ka ilus, seega ma võin neid võtta. Imelik loogika ja täiesti uskumatlult kõrge ego. Tere, mina olengi EGO.

Kommentaare ei ole: