7.12.08

Oma kampaania: "Jah" jõulutundele!

Koolis juhtus nii, et pidime käima lükkama ühe kampaania. Internetist me eriti midagi ei tea muidugi, aga proovisime ikka.

Lehekülg on valmis ja ma loodan, et ka minu blogi lugejad teevad väikese mõtteharjutuse: mida lahedat oled oma sõpradele kinkinud? Midagi sellist, mis on hea ja mõttega. Mul meenub ohtralt sünnipäevapidusid ja seal nähtud häid kingiideid. Mõte ikka selles, et jõulutunne saaks tunde osa tagasi. Täpsemalt lugege juba selleks loodud blogist (pildile klõpsates oled seal nagu nipsti, aga kui ei funka, siis http://joulutunne.blogspot.com) ;)


Ja mulle meeldivad ka mõttega kingitused. Seega võib mulle sel aastal (ja järgmisel) a) kanda kingiraha mu reisikonto arvele või b) toetada Maarja Küla Eesti maja ehitust. Muud toredad ideed ka teretulnud.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Au ja kiitus! Ma olen alati arvanud, et asju on siin maailmas palju ja häid emotsioone vähe. Rõhk on sõnal hea. Asja muudab minu arvates eriti lahedaks veel see, et jõulutunde blogi ei ole lihtsalt mull, vaid sellest on kasu ka. Superluks!

Soovitan oma tuttavatele kindlasti.

Triin ütles ...

Muidugi soovita :)