5.12.08

PÖFF

Mina PÖFFile ei blogi :P Aga filme käisin vaatamas ikka. Sel aastal vist rohkem ei jõua, aga viis ongi selline paras ports, et ei aja üle ning pärast festivali tahad ka veel kinno.

Darfur nüüd - Sudaanis toimuv on muidugi kahetsusväärne, aga film ei olnud liialt meeliköitev. Samas sai näha George Clooney't ja eks see teeb iga naise rõõmsaks ;)

Happy-Go-Lucky - rõõmsameelne, kerge, lõbus. Kvaliteetne meelelahutus, millest sisu ei hakanudki väga otsima. Naerda sai. Muhe. Soovitan. Tallinnas vist veel mingi päev näidatakse ja kuuldavasti jõuab ka kinolevisse.

Oleks ma siis teadnud, et õhtu lõpeb nii nagu ta lõppes, oleksin seda endasse rohkem immutanud.

Tsoon - oi.oi.oi. Karm. Segame "Loomade farmi", "Kärbeste jumala", "Dogville'i" ja need teised lugematud kunstiteosed, mis kinnitavad meile ikka ja jälle, et inimene on ainult inimene. Inimene on loom, kes võimu omades ja vihas võib teha asju, milleks me arvame, et loogiliselt mõtlev inimene valmis ei ole. Inimene on julm ning äärmiselt ebaõiglane. Päeval oleks see film olnud sobiv vaadata, ent ööfilmina... Uni ei olnud kõige magusam, kuigi suutsin olukorda veidi leevendada sellega, et koju jõudes vaatasin ühe osa "Sõpradest". Aga sellegipoolest virvendasid silme ees Alejandro, Miguel ja teised. Julmus. Soovitan ikkagi (vaadata enne südaööd).

Fermat' tuba - Kaie, seda filmi pead vaatama! Raudpolt. Film räägib siis matemaatikutest, kes kutsutakse väikesele koosviibimisele, mis ei kujune just selliseks nagu nad lootsid. Filmi alguses soovitatakse soojalt, et need, kes ei tea, mis on algarvud võivad kohe lahkuda. Silmad hoidis ka öisel ajal lahti. Rohkem ei saa rääkida, muidu ei oleks põnev. Soovitan kindlasti.

Fado - muidugi ma ei üllatunud kui nägin saalis nii Paulat kui ka Mirjamit. Filmi lõpuks olin paraja annuse muusika võrra rikkam ning igatsus Portugali järele oli kasvanud selle sügise maksimumtasemele. Vahepeal muidugi ei olnud tõlget, aga nii saingi veenduda, et mõnda sõna veel mäletan. Aga ainult mõnda. Muusika ja huvitav koreograafia. Ma ei tea, kui palju naudivad seda filmi inimesed, kes ei tea Portugalist miskit. Aga mulle meeldis. Hingele.

5 kommentaari:

Kaie ütles ...

Näed Sa, mõned PÖFFi filmid olid juba Berlinalel, aga Fermat' tuba küll polnud. Hoian silma peal! Samas vaatasin sellel nädalal "Cube"'i ja seoses sellega ma mõnda aega vist ühtegi matemaatikaga seotud õudusfilmi enam vaadata ei julge. Ps! Palun homme minu eest ka tähistada :(((

Kaie ütles ...

Vaatasin selle filmi tutvustust ja seal kirjutataksegi, et Fermat' tuba võib võrrelda ka Kuubiga. Aga mul on hea meel, et Sa oma matemaatilist meelt ikka teravana hoiad:)

Triin ütles ...

Kusjuures keegi veel võrdles seda Kuubiga, aga Fermat' tuba küll hüperõudne ei olnud. Põnev pigem.

Triin ütles ...

Ja sinu eest jõin ühe klaasi valget veini ja sõin pool torti (sest ma ise tahtsin ainult poolt, seega teine pool läks sinu arvele).

Kaie ütles ...

Minu hüperõudne ei pruugi alati teiste jaoks kuigi jube olema, tead ju küll. Kuidas pidustused olid üldiselt? Mina tähistasin poole ööni eriti hoogsalt salsat tantsides...