22.12.08

Hunnik emotsioone

Nädalalõpp sõpradega on alati kosutav. Eriti kui saad öösel magada PEHMES voodis. Ma olen muidu kõva madratsi naine, aga täitsa meeldiv oli vahelduseks. Selline vesivoodi tunne.

Saun ja lumeskäik ning loomulikult imetabane õhtusöök. Mmmm... ja kilkav laps. Ning mitmekülgne hommikusöök.

Jõulud on igal juhul saanud täiesti tundega alguse :)

Kell 15-20.30 tegime lõunauinakut. Ööd on alati olnud loomingulised, tänase öö peamisteks eesmärkideks:
- persoonilugu;
- essee sissejuhatus;
- vähemalt 1 tööasi.

Iseenesest ma just otsustasin, et peakski hakkama elama rütmis, kus ma magan nt kell 13-22. See jätaks kasutusse mu lemmikajad - hommiku ja öö.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

oh, küll Sa oled tubli, õpid ja puha... mul täiesti nullseis, midagi pole suutnud teha.