4.12.08

Eneseületused

Ma olen kohe kindlalt vanaks jäämas. Tavaliselt poen voodisse nii 23 paiku, mis tähendab, et kell 22 hakkab uni tulema. Seoses PÖFFiga olen kahel päeval pidanud oma unisuse mõned tunnid edasi lükkama. Kuigi tuleb tunnistada, et end kell 22.30 kodust välja sundida on olnud keeruline. Ja kell 7.30 hommikul siis end välja peksta, et minna vene keelt õppima - seni olen hakkama saanud.

Party all night long tundub absoluutselt võimatu nähtus. Raske on leida asja, mis motiveeriks mind magamist välja vahetama (isegi oma väga kalli sõbranna sünnipäeval tegin unepausi kell 23-24). Alkoholi tarbimine sinna juurde on igal juhul välistatud, sest siis on raisus nii järgmine kui ka ülejärgmine päev. Meenutasime just teisipäeval E-ga aegu kui olime 15-17 ja kaks-kolm päeva jutti pidutsemine ei olnud probleem. Neljandal läksid kooli nagu muiste ja ootasid uut nädalavahetust.

Igal juhul tundub, et kui soovin sel kuul veel pidutseda (jõulud ja aastavahetus), siis pean kohe hakkama ette magama. Vastasel juhul võivad sõbrad ilma minuta saluuti vaadata.

Keegi teab, mis vanaduse vastu aitab? ;)

3 kommentaari:

Maria ütles ...

kuule sa ära hirmuta. ma olen ju ainult natuke rohkem kui pool aastat noorem :D

Kaie ütles ...

Üldised valdavad mind samad meeleolud. Aga kui mõnikord spontaanselt väga ägedaks on läinud, siis on küll poole ööni välja läinud. Ma arvan, et seep see ongi, planeerides tundub mulle ka kohutav hommikuni pidutseda. Aga kui ootamatult osutub üritus ägedamaks, siis ei mõtlegi sellele, et uni on.

Kadri Kirst ütles ...

vanaduse vastu aitavad vitamiinid, tervistav toit ja liikuv eluviis. kuigi noorena käitumine on küll kuidagi pealesunnitum kui varem :)