13.2.08

Käisime kinke viimas

Alustasin näost-näkku suhtlemise propageerimisega ning sõitsime K-ga V-le Saaremaale külla. Ega meil muud asja ei olnud, kui pidime sõbrapäeva kingituse (minu uue teooria kohaselt oli V sõbrapäev reedel) ära viima. Sai selline:


Tegelikult oli WC-paberit kaks pakki, aga üks läks kohe käiku.


Muidu ma mainiks veel seda, et kui keegi saadab mulle orkutis sõbrapäevateemalise massiskräpi, siis ma muutun vihaseks ja kurvaks. Selles suhtes, et ma ei pea üldiselt 14. veebruarist suurt midagi, see on olnud alati hea põhjus veini juua, aga selleks, et öelda oma sõpradele, kui kallid nad mulle on, kasutan muid päevi. Sel aastal on lausa üks päev lisaks antud. Ja eelistan kui ei minda massipsühhoosiga kaasa.

Idee on muidugi tore, et aastas on kehtestatud üks päev, mil peaksime andma oma kallitele teada, kui kallid nad on. Aga teadupärast Ameerikamaal peaks neid kalleid olema üks ja tegemist pole sõpradega, Eestis on asi omandanud uue tähenduse. Idee hea, teostus nõrk, kui sõbrapäeva tervitus on orkuti-massiskräpp "Head sõbrapäeva!" või selleteemaline anonüümne kõigile saadetud sms. Või südant hoidev kass/koer/elevant. Nimelise tervituse võtan vastu ja üllatused meeldivad mulle kõikidel päevadel, aga ärge siis arvake, et ma ei armasta teid, kui ei saada teie poole nunnut südamekujulist kiisut. Küll ta tuleb.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Nõus. Berliinis pole ma sõnagi kuulnud sõbrapäevast, ikkagi on Valentinipäev. Seetõttu on eriti populaarsed näiteks speed-datingud. Aga sellel pole sõbrapäevaga küll midagi tegemist. Ning inglise keeles on kasutusel Valentine's Day. Huvitav, kas väljend Friend's Day üldse eksisteerib? Massiskräppide mõttest pole ma ka aru saanud. Vist selleks, et linnukene kirja saada, ma olen kõigile oma orkuti tuttavatele häid jõule soovinud.