4.2.08

Elu MSNita - võimalik.

Mu üle kuuajaliseks veninud eksperiment, kas MSNita saab või ei saa, osutus edukaks. Saab.

Osad sõbrad olen juba Skype'i üle meelitanud. Need, kes on jäänud... Ma ei tea, tehke midagi ;) Saame kokku?

Mis oli asja mõte?

Mul ei ole midagi sõpradega rääkimise vastu. Aga teate, palju huvitavam on teiega kohtuda näost-näkku (mu Portugali printsess :'-( ) Teiseks, MSN kippus olema vahendiks, millega elu ka öösel edasi lükata. Skype'ga on see rõõm, et osad inimesed vahepeal magavad ja vähemalt öösel saan midagi ära teha. Pluss inimesi on siin oluliselt vähem ja türklased suudan kohe eraldada.

Uus katse oleks elu ilma kõigi interaktiivsete kommunikatsioonikanaliteta. Aga seda elu olen ma kunagi katsetanud ka. Sai hakkama... Aga ma ei ole vanamoeline, natuke ikka võib. Aga üldiselt hääletan ma tihedama näost-näkku suhtluse poolt.

11 kommentaari:

Egert ütles ...

aga tegelikult võiks üldse nii teha, et MSN-i serverid lõhutakse igal öösel näiteks max 1aeg ära ja aetakse hommikul 6-7 aeg jälle eluvaimuga rattasse jooksma. Ööd veninvad pikaks küll jah...Türklaste eraldamine...noh, see ei tohiks ju eriti raske olla vaadates nende aadresse.
PS! Listis tuleb ikka aegajalt puhastust teha...mina näiteks tean pmselt kõiki inimesi, kes mul listis on.
Vot see kokku saamine on muidugi iseasi...aga milleks on euroõhtu, soolaleivapeod, kliistripalli tagaajamine linnas, pannkoogiõhtud jne?

Päikest!

Eggy@läheb nüüd kooli poole oma jalga murdma libedal-libedal kolmandas agregaatolekus oleval veel :)

Egert ütles ...

ahh, üks küsimus veel: Mida sa mõtled "MSN-i" all...kas näiteks Live Messengeri kasutamist?

Triin ütles ...

Igasugune MSN :) Live messenger, Web Messenger jms ;) Ma lihtsalt olin karmis sõltuvuses ja see tuli lõpetada. Elu on selline.

Anonüümne ütles ...

MSN MSNiks, aga Google talk ja Skype... sama eesmärk ju asjadel. ja need olid sul ju kogu aeg saadaval ja kasutuses:P

Egert ütles ...

hah...nüüt tuleb alles pähkel, millise instant messengeri sa siis välistasid? Miski list on siin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_instant_messaging_clients

Triin ütles ...

Skype oli kasutuses ja seda ma ei väidagi, et ei olnud. Ja mu point ei ole midagi tõestada. Mu point on, et tuleb rohkem näost-näkku suhelda.

Anonüümne ütles ...

peaks ka pausi tegema...
aga siis kaovad mu niigi vähesed sõbrad hoopis ära vist :P

Anonüümne ütles ...

Skype võiks siiski jääda. See on minu arvamus ;)

Anonüümne ütles ...

Näost näkku suhtlemine hurrah!!!Millal Sa maandudki? Ma tulen shambiga lennujaama. Nagu tavaliselt.

Triin ütles ...

Shampa on jah tavaline. Sa ei kujuta ette, kuidas ma tahaks maanduda! Või nagu mida kõike ma ei räägiks ja ei kuulaks ;)

Anonüümne ütles ...

Mjäu. Ootan...