22.9.07

Farewell hommikusöök

Igal juhul otsustasin sel korral, et ürituseta ei lahku. Aga ajaga on nagu ta on... Kinni varahommikust hilisõhtuni.

Seega pidin Tartus resideeruvad sõbrad-tuttavad kutsuma hommikusöögile. Nõnda täituski minu tuba reedel uniste ja veel unisemate nägudega, kes alustasid päeva tee, kohvi, pannkookide, võileibade ja pudruga.

Mõni arvas, et ürituse alguskellaaeg on nali. Mõni arvas, et ta pole mitu aastat nii vara ärganud. Enamus arvas, et nad oleks tahtnud kauem magada. Üllatuskülaline H saabus Jyväskyläst. Üle tormise mere (jätame nii, et ta tuli ainult selleks ürituseks :P).

"Me ausõna panime kella 6.30ks... ja kui 7.15 kella vaatasime, hakkas kiire."


Tegelikult oli mul hea meel näha, et inimesed viitsisid end minu kallistamise nimel nii vara voodist välja ajada. See oli armas. Ma hindan kõigi panust :) Mõni ei jõudnud ka, aga sest pole hullu. Mõni läks hiljem ilmselt voodisse tagasi, sest pool kümme peksin kõik välja. Külalislahke võõrustaja nagu ma olen.

Kingitusi sain ka. BOB-kaardi näiteks ja šokolaadi ja veel igasugu tähtsaid asju ;)

Väga kindlalt sai otsustatud, et "definitely" kirjutatakse i-ga mitte a-ga ("definately"), kuigi 3L-il on selle kohta oma arvamus.

Täna hommikul tundsin, et oleks ebaõige, kui ma uuesti pannkooke ei küpsetaks. Ja kartulisalatit ei lõikaks. Ütleme nii, et ma olen minekuks valmis. Kui pakkimata kott välja arvata. 25 kraadi sooja.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kuulsin jah, et Triin teeb hommikul kell 7 ärasaatmispeo! see on niii Sinulik :D

Soovin Sulle ilusaid elamusi Portugaliaegadeks, kaugelt Inglismaalt, kuhu Sa nüüd lähemale tuled, natukenegi.

PS! Kui mitte enamuste filmide kohta Sa ei saa hea öelda, siis milliste kohta Sa veel saad, vaataksin neid hea meelega

Anonüümne ütles ...

Tänu sellele leheküljele jäi lõpuks meelde:

http://www.d-e-f-i-n-i-t-e-l-y.com/

Ja tsau! :)