4.9.07

Puhkus kell 7.38.

Eile hommikul saatsin oma töö ära. Nüüd tegelegu sellega teised inimesed.

Mina puhkan.

Ja puhkamisse suhtun ma väga tõsiselt. Nii tõsiselt, et teen seda kohe mitu nädalat. Ja vaimupuhkust peaks jätkuma pikemakski.

Alustasin magamisest, millest viimastel nädalatel viisakalt öeldes puudust olen tundnud. Kell üks hakkas päevast siiski kahju ja sirutasin end ärkvele... Minu puhkuseplaanid koosnevad peamiselt magamisest, riiete sorteerimisest, erinevate kohvrite komplekteerimisest ja kõiksugu naiselikest protseduuridest, milleks mul suvel aeg puudus. Praeguseks olen ma puhkamisest juba koleväsinud, nii et tänan oma tarka pead, mis tööd tehes mulle mõned kursused organiseeris.

Aga seniks kirun ilma ja kassi, kes otsustas magada... mu mustade linasest pükste peal. Me kass on karvadega.

Üks tähelepanek veel: ei ole nii, et saad 22 ja hakkad arukamalt käituma. Ikka arutumalt ja mida rohkem, seda uhkem.

2 kommentaari:

Mariliis ütles ...

Ma pole juba mitu kuud leidnud aega jalgu epileerida. Ei, mul ei kasva nüüd jalgade peal sama pikad karvad nagu mu juuksed on, kuid žiletiga töötlemine on jalgadele ikka laastavalt mõjunud. Siuksed naiste mured siis seoses aja puudumisega minul...

Triin ütles ...

Ja nii lähebki. Aga ilusaks saamiseks on vaja kolme päeva... või noh siis juba loob.