6.11.06

Talv on käes

Selle tunnuseks on fakt, et pooleteise tunni jooksul linnas sõites sain 2 korda panna hetkeks kolmanda käigu. Muidu oli kiirus 30 ja liuväli. Ja mul on talverehvid, osadel silmnähtavalt ei olnud...

Nüüd hakkas sulama. See on hea, sest ma tahtsin nädalavahetusel Saaremaal ratsutada (ja lumega läheb raskeks). Nüüd saab.


Laia ringi küsimused:
- kas keegi teab kedagi, kes teaks kedagi, kes oleks Hispaanias tripanud ja töötanud?
- kas keegi teab kedagi, kes teaks kedagi, kes oskaks miskit head või halba öelda Gambia ja/või Jamaica kohta?

Päeva uudisväljend: "Reformierakonna puudel" - E. Mikkeli definitsioon nende kohta, kes olid presidendivalimistel Rüütli vastu ja osalesid Tammsaare pargi laulupeol. Vot, säh teile kodanikuühiskonda. (Osalesin laulupeol ja arvan endiselt, et olen homo sapiens sapiens, mitte mingi puudel)


Sellega tänaseks lõpetame. Olge meiega taas homme, samal ajal. Nägemiseni.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Sul läks siiski hästi. Ma olen üle nädala juba rehvivahetuse järjekorras seisnud, kuid hetkel sõidan veel suverehvidega. Minu keskmine kiirus oli kuskil 15km/h, kolmandat käiku ei kasutanud, valdavalt sõitsin ainult esimese käiguga. Seetõttu venis ka tavapärane linnast koju tulek 12 minutilt poolele tunnile. Aga päris mitut kõksu nägin minagi.

Aga ratsutamise koha pealt sa eksid. Lume sees ongi kõige ägedam ratsutad (okei, meres on ka äge). Kuid just jääga pole tõesti väljas midagi teha, sest siis on oht, et hobused murravad jalad ära. Aga lume sees - midagi paremat ei saagi olla!!!! Ma ei räägi küll meetrisest lumest, aga seda ohtu vist praegu ju polegi. Nii et nüüd pead sa lootma, et lumi ära ei sulaks!