3.11.06

Ülevaade

Käes on kolmas virisemisevaba päev.

Olen täheldanud:
- vähem virisemine nõuab rohkem energiat, kui ma oskasin oodata, eriti kehtib see siis kui oled vähe maganud või kui kõik räägivad suurepärastest ilmastikuoludest;
- luban endale rohkem vihastamist;
- arvan, et nädalaga harjub ära, pärast seda võib mitteviriseda lõpmatuseni.

Eriti keeruline on ühildada mittevirisemist ja mittemagamist :)

Lisaks sellele tundub, et peolooma minust ei saa. No pole nii määratud. Minu sellesügisene teine klubis käik oli isegi suurem katastroof kui esimene. See on lihtsalt naljakas.

Suutsin oma kunagist lennukaaslast üllatada sellega, et kallistasin teda keset CT-d. Ma lihtsalt olin eufoorias nähes kedagi, kes on vanem kui mina!

Rõõmsaks teeb see, et väljas on lumi ja jää ning kui neid saab rohkem, siis saab juba suusatada, kelgutada ja lauatada. Elu läheb valgeks.

Täheldan 167 895. korda, et kui seltskonnas on rohkem kui 1 vallaline naine, siis räägitakse kindlalt sellest, et mehi pole. Kui seltskonnas on ainult 1 vallaline naine, siis räägitakse sellest, kuidas talle tuleks kohe mees leida. Ja kui liini peale on saadud, siis ei häiri mitte kedagi meeste kohalviibimine.

10 kommentaari:

Kaie ütles ...

Kõigepealt ma kohe pean ära mainima, et mina, Kaie, olen tunnistajaks sellele, et Triin on maailma parim taimetoidupizzade autor. Võtke teadmiseks ja kui kunagi on võimalik, siis sööge Triinu tehtud pizzat.

Kusjuures ma olen leidnud kaks põhilist võimalust, kuidas klubitamist nautida. Esimene neist on eriti super muusika (st korralik tantsumuusika, mille järgi saab terve õhtu jalga keerutada). Teine oleks ilmselt piisavalt suure alkoholikoguse ärajoomine. Jah, see ka aitab.

Triin ütles ...

Jajah, ma olen üldse maailma parim kokk :P Ära ütle, et sulle ei maitsenud mu ostetud jäätis :D

Aga no vist oleks pidanud jah TUNDUVALT rohkem sangriat jooma ja vüibolla seda ungari asja veel peale.

Kaie ütles ...

Oi, jäätis oli ka hea. Aga pizza oli ikka parem:D Ma üritan kunagi kõigile oma kaotatud asjadele ka järele tulla. Ma ikka vahepeal imestan, et ma ise alles olen, arvestades, mida kõike ma kogu aeg igale poole maha unustan.

Selle Sangria joomise juures oli üks väga konkreetne takistus. Aga sul jäi ju midagi alles ka. Aga nüüd lähen teie kingitust nautima. Eks ma pärast annan teada, kuidas oli.

Terje ütles ...

sangriast ja pitsast palju enam huvitab mind see vallaliste-naiste jututeemade taga peituv.
et mis sinu meelest siis toimub?
kas vallaliste naiste jutus on iva? ongi mehed otsas?
ja mida need hõivatud naised siis mõtlevad, kui selle viimase vaba hinge ka 'olematutele' meestele pähe määriks? ja mida sina mõtled?

Triin ütles ...

Te, ma natuke olen sellest kirjutanud siin:

http://saratriin.blogspot.com/2006/08/mehed-ja-neile-seatud-ebarealistlikud.html


Ja uued mõtted kogunevad. Varsti saab.

Terje ütles ...

jei, tänud:)
lugesin mõnuga. eriti see neljas lõik..hemmhemm..
huvitav, kas see on pea-liiva-alla-peitmise sündroom, aga mina ikka usun, et neid neljandalõigumehi meil veel leidub. (hammustan näppu ja vaatan kulm murelikult kortsus lakke, et kas ma ikka usun seda, mis siia just kirja panin...)

Triin ütles ...

Oi, mina ka usun. Ainult, et nad peidavad ennast kusagil. Neil on kindlalt mingi special klubi...

Muideks, 2. samm on see, et hakkad mõtlema ,kas selliseid mehi oma tutvusringkonnas on. Siis saad aru, et on, aga puudu on KLIKK. Noh ja ongi kööga.

Kaie ütles ...

Triin, ma täiesti nõustun sinuga. Minu meelest on ka neid neljandalõigumehi päris mitmeid (ka minu tutvusringkonnas), kuid klikk on see, mis puudu jääb. Ja siis kui klikk käib, siis tihtipeale mitte nende neljandalõigumeestega.

Terje ütles ...

jah, see oleks justkui omaette probleem. et käib klikk, aga - "ta pole ju üldse minu tüüpi mees!!"

et siis klikk vs neljaslõik

kumma valiksite?

Triin ütles ...

Te, see on inspireeriv. Kirjutan... umm siis kui pidu on ära korraldatud. Ehk siis neljapäeval.

:)