1.11.06

Novembris ei virise

Kell on 1:42, võiks olla 23:40, aga ma ei kurda. Sama hästi võiks olla ka 3:40, mul on hea meel, et ei ole.

Praegune seis:
Sky+ liiklusliin ja 6 absoluutselt ülipõnevat raamatut mu laual, mis kõik räägivad Balti riikide rõõmudest ja kannatustest. Hiljemalt kell 11:42 on mul nende põhjal valminud sisukas essee.

Mis see siis teeb... 10 tundi! No, aega on maa ja ilm. Lähen teen hommikusöögi.

3 kommentaari:

Karupoeg Pohhui ütles ...

Ok ok, ma virisen ainult kirjalikult ja seda ka novembris, livena ma ei virise kunagi ... ahjaa, mõttes virisen ka vahest, aga ainult enda kaallal!

poisiklutt

Triin ütles ...

Heh. No samas, keegi peab ju virisema ka, eksole, sel ajal kui mina ja veel mõned inimesed püüame idiootselt optimistlikud olla.

Mariliis ütles ...

Absoluutselt virisemisväärne olukord, kuid sa ei virisend! Tubli :P