22.6.06

Trikk trakk


Tuli välja, et ma pean kasutama trikki, et siia siiski ka ametlikult leheküljelt ligi saada. Hahaa. Aga tehtud!

Eile oli mingi pikk päev, mille jooksul sai joodud eesti kalja, söödud eesti kommi, kuulatud eesti koorimuusikat, joodud prantuse, portugali ja hispaania roosat veini (portugali oma oli ikka VÄGA kole), avatud oma catering ettevõte, söödud puuvilju hullumiseni (täna veel otsa),poola maasikaid, arutletud üldise poliitika nõrkuste ja tugevuste üle, käidud 3 korda poes, saaddetud kolleeg ära jne jne. Sellele järgnes täna, mille jooksul sai söödud taaskord palju puuvilju, arutletud info kättesaadavuse üle, söödud küpsist, krõpse, joodud äärmiselt palju vett ning lõpuks vel mingi hüpersuur lõuna. Hetkel on kõht nii täis, et ma väga kahtlen, kas ma homme söön.

Ahjaa, homme on jaanilaupäev ja võidupüha. Nagu kõik inimesed teavad, siis Belgia pole üldse jaanimaa. Aga sellegipoolest jõuan ma kusagile jaanile, ma veel ei ole otsustanud kuhu, see sõltub majanduslikust olukorrast. Üks võimalus on liituda eestlastega kusagil mitmekümne kilomeetri kaugusel metsas ja teine võimalus on liituda baltlaste ja skandinaavlastega Brüsseli kesklinnas. Fakt on see, et laupäev jääb vahele ning ilmselt puhkan homme pool päeva öiseks ürituseks. Poleks, tahaks, et oleks. Auto. Siis oleks suva, jõuaks igale poole.

Joelit nägin ka, kes on kolmandat päeva siin (nüüd neljandat). Tal olevat shokolaadi, a ma ei tea kabinetinumbrit. Hiljemalt esmaspäeval otsin üles.

1 kommentaar:

-@- ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.