20.6.06

Ma ei ole surnud, ma elan siin 2

Mu päevad hakkavad meenutama aega, kui internetti veel ei olnud. Hommikul tööle, õhtul koju, rongis loen raamatut ja õhtul kodus loen ka raamatut. Kodu on korras, sest aeg ei kulu internetis blogide lugemisele. Nõud on pestud ja kõht täis. Oleks lapsi, siis oleks nemad ka kasitud. See on fakt.

 

Lisaks sellele otsustasin elama hakata. Reede õhtul tuli mul täiesti vapustav idee põrutada järgmisel hommikul Amsterdami ning õhtuks tagasi olla. Reisikaaslasi ei leidunud, nii et läksin üksi. Rong sõitis läbi Rotterdami ja siis tuli mul idee, et peaks seal elavat sõbrannat külastama tagasiteel. Mõeldud-tehtud. Nii sai ühepäevasest Amsterdami reisist, kahepäevane Hollandi-tripp koos ilusa ilma, oma lemmikkingade uuesti leidmise Rotterdami kingapoest, seljakoti, arhitektuuri, kunsti, Van Goghi, näljaste kajakate, toredate inimeste, puerto ricolastega, mehhiklastega, rohke hispaania keelega, kenade meeste ja super külalislahkusega. Mu sõbranna on itaallane ja tema külalislahkus on alati liig ;) Kogu reisi lõppedes oli ainus negatiivne külg see, et ümberistumisel oli rong VÄGA palav, umbes 40 kraadi. Aga reisikaaslane oli põnev, Uus-Meremaa aktsendi ja reisibrožüüriga, millega mulle tuult teha, seega kõik oli lõpuks nii fain, et otsustasin Antwerpenis ümberistumise asemel Brüsselini sõita :D

 

Enne seda möödusid päevad olles väga asjalik, sõites rongiga 3 tundi Genti (tavaliselt võtab 40 min), Brüsselist väljasõitmiseks kulus khm… mingi 2 tundi umbes. Väga fun. Ilmad on siin soojad, leidsin ühe superilusa pargi, kuhu kavatsen laupäeval puhkama minna. Ja reedel on suur jäänipäevaüritus, vist, kui mul energiat jagub. Jaanipäev ööklubis, midagi uut. Skandinaavia ja balti jaanipäev. Eks näis.
 
Ma tulen juuli keskel koju, muideks. Viljandi folgiks või nii. Noh ja 30. juuli :)

Kommentaare ei ole: