9.6.06

Stopp-märk

Stopp-märk on praegu mu selg. Üleni punane heleda triibuga keskel. Täna oli ilus ilm ja mõtlesin minna randa. Ma olin seal varem 1 kord käinud, aga autoga. Rattaga sinnaminek ei olnud aga üldsegi mitte nii lihtne kui ma olin arvanud ning ühel hetkel tuli tõdeda, et olen täielikult eksinud. Aga ilus ilm ei lasknud tujul langeda ning sõitsin niisama ringi, järgmine nädal viin ratta ära, nii et siis enam ei saa niisama ninnunännutada. Ühtlasi avastasin, et selles osas linnast (või oli see osa juba mõnest teisest linnast) sõidavad ka trollid. Siin minu juures on ainult bussid ja trammid. Tunne oma kodukohta.

Igatahes jõudsin esimest korda ka ujuma. Arvestades, et eelmine aasta ma vist ei jõudnudki ujuma, sest Dublin ei hiilga ujumiskohtadega. Aga pärast ujumist oli kell pool 6, kell 2 olin endale määrionud kreemi. Veekindlat. Mõtlesin, et ahh pool 6, vast enam ei põleta, aga võta näpust. Seega, kõik kes väidavad, et päike ei võta pärast kella viit või kuut on kurjad valevorstid. Jalad on ka ära põlenud. Kreemikiht ja lootus.

Ühtlasi kuulsin ma ühte halba avalauset: "Mis te arvate, kas pärast nelja peaks panema kaitsekreemi?" Flaami keeles. Palusin korrata inglise keeles. Küsijaks oli noormees minu kõrval, kes oli seal juba pool tundi istunud, enamik riideid seljas ning Nivea kreemipudel käes. Vestlesime kohalikest pubidest ja kirjandusest, siis läksin ujuma. Tagasi tulles kutsus mind jäätist sööma, aga vaatasin, et ei hakka mdiagi arendama ja naeratasin teatega "Ma jään siia päevitama." Halb mõte, võttes arvesse mu punaseid selga ning jalgu.

Aga üldiselt oli mul täna vaba päev. Eile sai lõpule üks projektidest, mida olin kuu aega ette valmistada aidanud. Kell 8 hommikul tundus, et sellest kujuneb fiasko. Kell 8.30 väljastas akrediteerimiskeskus mulle üle 100 sissepääsuloa asemel... olete valmis... 4!!! Kell 9.10, 20 minutit enne algust oli mul üle saja loa ning igast muud asjad hakkasid ka paika loksuma. Tulemuseks oli ainult 1 pool-hüsteerias-täis-närvis lätlane ja 1 lihtsalt närvis lätlane. Lõpp hea, kõik hea. Päev oli üldiselt kuidagi mõnus.

Puhata on hea. Pean ikka kaaluma, kas Eestisse tagasitulek ongi nii hea mõte. Võib-olla oleks parem kusagil puhata ja mängida. Soojas. Veest elab ära.

Sel nädalavahetusel on meil Gabiga family-time, sest esmaspäeval ta läheb minema. Vaatame, mis saab. Lähme muuseumisse, loomaaeda ning ei maga, sest ammuks see magamine siia ilma loodi.

Kommentaare ei ole: