1.10.05

Luksus...

Käisin Manchesteris. Tore linn. Hotell oli ka tore... 5 tärni ja puha, suur topeltvoodi, kallis telekas ja nii edasi. Ei kurda. Voodi oli ilgelt mugav. No sellepärast mulle hotellid meeldivadki. Head hotellid. Jah, luksus. Aga ma ütlen ausalt, et pärast Manchesteri tuli suurem luksus. Ma sain KOJU!

Pisarad tulevad praegugi silmanurka. Ma olin seda ikka mõnda aega oodanud juba. Kodus on jõle hea. Kodus olek on hetkel minu jaoks toredaim luksus. Ma tean, et see tundub klišee, aga tõesti. Kodus on ikkagi kõige parem. Hetkel ei vahetaks seda küll millegi muu vastu hea meelega. Aga no elu tahab elamist ja raha teenimist ning lõppude lõpuks otsustasin ikkagi ise, et elan Dublinis detsembrini. Kogu aeg ei pea ka luksus olema.

Nädal Eestis oli imetore. Selle eest tahaks tänada kõiki neid, keda nägin ja kellega aega veetsin.

Kirsti pulmad ja Pilleriini lakkamatu jutt sellest, kuidas ta tahaks siiski papa koju magama, selle asemel, et kiriku ees oodata, kuni pulmapildid tehtud saab. Oeh, nii hea oli üle mitme(kümne) aasta pulmas käia. Ja pruut oli ilus ja viin oli kibe.

Pannkoogid nagu ennevanasti ja pann oli ka ikka õige. Kes viimase pannkoogi ära sõi? Sain õle pika aja jälle südamest naerda. Homopulmad tuleks siiski ära teha. Olgu Lauri ja Harrys aga selle vastu. Noh nad pole homod ka, aga seda nimetatakse näitlemiseks.

Jalgpall, kus võitjat ei selgunudki (öelgu see vanakeste seltskond, mida tahavad, aga naiste vastu võitu jalgpallis ei saa ikka võiduks pidada). Ja Natali, kes oli nii lõbus (eriti kui Mattias talle näitas, kuidas käpuli käimine ikkagi välja näeb) ja rahulik.

Ja Tita (no minu väike õde, kellel pole veel nime. Pole päris õde ka.)... Olgu Sul järgmine kord nimi ma ütlen. Muidu oled täitsa ärasöödav. Aga noh ma ei söö liha ja inimesi ka mitte. Armas noh.

Ja kõik kallid sõbrannad ja sõbrad ning tuttavad, kellega veetsin eriti väärtuslikke tunde rääkides kõigest ja mitte millestki, aitäh teile :) Ma ei hakka kõiki nimesid siia üles lugema. Te olete kallid.

Noh ja kui ma siin rääkisin, et kultuuripuudus on Dublinis, siis sellele leidsin ka väikese lahenduse. Linnateatri "Tõestus" on ikka vaadatav. Mulle meeldis suhtkoht väga. Katriin, järgmisel korral Belgias?

Ahjaa suured tänud Kadrile, Otile, Katriinile, Jaanikale, Birgitile ja Renele (ma ei saa seda rõhku panna siin) otsuse langetamisel abiks olemise eest. Emmele, issile ja vennale ka. Hetkel on otsus langetatud. Eks näis, mis välja tuleb.

Manchesteris on mitu hotelli, aga ta on Inglismaal. Ta pole kodu. Seal pole sõpru. On pseudoluksus, sest noh raha eest võib igast asju osta.

Pere on LUKSUS. Sõbrad on LUKSUS. Kodu on LUKSUS.

Ma tulen tagasi.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

American Politics are Killing Progress
Major issues are being ignored, as a conflicted public bickers. Those of us who have not grown completely apathetic to our republic's politics, spar about war in Iraq, our government's response to natural ...
If you want to check out something really cool, please visit
my site: ##MUSIC DOWNLOAD##
D.S.

Kaie ütles ...

"Tõestus" on mu lemmiketendus. Oeh ja kodus olek on tõesti luksus. Kuigi mulle meeldib välismaal ka, siis saadki aru, et koju on jälle hea minna. Oleks vaid, et neid muresid ei oleks... Igal juhul ma loodan, et sa sõid kohukesi ja jogurtit ja õiget kodujuustu... Jõulumenüüs on igal juhul planeeritud juba võileivatort, kodujuustutort, kartulikrõpsud dippkastmega, kakao Minttuga, sinu tehtud pizza... Ühesõnaga jõuludeni siis!

Anonüümne ütles ...

ma olen niiii totaalne tumba. pidasin kogu aeg meeles et pean triinule vähemalt sõnumi saatma enne kui ta ära läheb... et noh, aint korra nägime... kuigi juba lollused hakkasid vaikselt paika loksuma... aga ikkagi... ja näet ma unustasin selle ära! stupid. stupid. stupid. mina ikka mitte sina. oijah. huumor. otsin ehk su varasematest postidest poshi iirimaa telefoninumbri ja heastan oma vea. hihihi. ole tubli, naine.

Triin ütles ...

+353851330655