13.9.05

Eilsest on veel paar lugu. Ma 2rkasin ebatavaliselt vara. P2rast 9t. See viis selleni, et kell 10.45 olin ma juba koduuksest v2ljas. Just. Ja avastasin Dublini kohta uue t6siasja, milleni kolme kuu jooksul veel j6udnud ei olnud, sest tavaliselt 2rkan kell 12 ja saan kodust v2lja kell 1. Nimelt, enamik poode avab end alles kell 12. Vot, s2h sulle, ei ole vaja nii vara 2rgata. M6ned yksikud avanevad kell 11 ka :D V2ga naljakas. Ja siis saab linn kiirelt rahvast t2is. Aga kell 10.50 on linn tyhi. Normaalne. Inimesed magavad.

Ja koduuksest v2lja astudes, v2lisukse ees olid Calvin Kleini bokserid. Vot see on kui elad linnaosas, millest arvatakse saavat uus Dublini gayrajoon. Seff.

Ja kas keegi teab inimesi Londonis, kes oleks n6us v6tma mu enda juurde elama kolmeks 88ks detsembris? Ait2h!

1 kommentaar:

Liis ütles ...

www.hospitalityclub.org
Kas ma tohin ühineda - olen kodutu ja töötu niikuinii...