20.10.05

Vihm ja smoothied

Terve p2eva on sadanud. Aga mitte iiri vihma, sellist tavalist vihma. Iiri vihm sajab alt yles, aga t2na sadas vihm oma loomulikku suunda, ylevalt alla. Aga sellegipoolest terve p2eva, mis tegi mu ysna m2rjaks. Sokid ja aluspesu ka. Vihm on halvim asi Iirimaal.

Iirlased on lahke rahvas. T2na ma tilkusin yhe mehe ukse taga ja siis ta oli nii lahke ja andis mulle vihmavarju. P2ris kena vihmavari. Selleks hetkeks olin ma siiski ysna m2rg, aga noh ma ei saanud enam m2rjemaks (see oli v6imatu nagunii). Aga siis ta veel s6lmis lepingu ka. Ja tal oli bemar ja mersu ka. Nemad tavaliselt siin ei liitu ja vihmavarje ka ei jaga. Mul on hea meel, et tema seda tegi. Ta sai ametlikult mu p2eva inimeseks.

Mind tegelikult jubedalt huvitab, kuidas inimestel Eestis l2heb, et andke m2rku endast. Ja no igal muul kontinendil ka.

Ytlesin oma bossile, et lahkun detsembris. Ta ei karjunud ega ei minestanud. Armas.

Ja siis uudiseid korterikaaslase kohta. Ta n6ustus v2lja kolima. Palju 6nne mulle! Ja suur pai. Noh hetkel ta pole veel v2lja kolinud, nii et ma ei h6iskaks v2ga, aga lootust on. Kui k6ik l2heb nagu peab, siis on loota, et ma j22n detsembrini ellu ning ei sure koduv2givalda.

Homme tuleb Kreet. Plaanid on nii vinged, et ei teagi kohe. S88me borssi hapukoorega, mul on sprotte ka ja no vene pood on l2hedal kui meil arusaamatul p6hjusel peaks tekkima neelud Veski-Mati nisujahu j2rgi. Ma siiski usun, et seda ei juhtu. See oleks veidi kahtlane. V2ga v6imalik, et laup2eval s6idame MAALE. Bussiga. Nagu filmis. Teen pilte ja p2rast v6ite vaadata, et Iirimaa on tegelikult v2ga ilus (eriti kui p2ike juhtub paistma).

P.S. Parim asi Iirimaal: smoothie. No ma ei saa, smoothie baarid on parimad. Igalpool ja igast maitsega. Nad teevad mul tuju ALATI heaks. Cheers!

Kommentaare ei ole: