26.3.05

See kõik on vaid enesemüümine...

Erinevalt eilsest, mil olin tore ja sportlik, leidsin täna end lebamas teleka ees. Mune ei värvinud ja me ei teagi täpselt, kunas neid värvitakse...

Igatahes otsustasin end eesti muusika koha pealt harima hakata. Vaatasin tähti muusikas, ainult Liisi Koikson oli tuttava näoga, teised olid küll toredate häältega, aga tundmatud.

Järgnes seesamunegi karika saade, mida esimesel korral vaatasin uudishimust, teisel korral nägin lõppu ja täna vaatasin suisa planeeritult (st käisin enne saunas ära, et oleks vähemalt võimalus vaadata).

Taas kord (ja ma ei valeta kui ma väidan, et vähemalt 23. korda) suutsin ma imestada selle üle, et kuidas saab teha laulu vaid sõnadega: Maiu on piimaauto. No tõesti! Suhteliselt geniaalne. Kuigi njah, see "Pihkupeksja" pole ikka minu lugu... Koera lugudest on mu vaieldamatu lemmik "Väikeste linnade mehed on lollakad", kahju, et nad seda ei laulnud.

Aga oma hääle andsin ma Noorkuule. Vot. Puhtast patriotismist ja üleüldse, mulle ikkagi meeldib, kui poisid laulda oskavad ja mitmekesi koos. Pluss biiiit.

Aga vat ever. "Maiu on piimaauto" viiehäälselt oli väga huvitav ja kui hakata panema kokku tabelit headest Eesti Muusika Karika kaveritest, siis see juhiks. Mulle meeldis.

Kerly oli ka telekas.

I know somebody, who has been on national television! I'm famous!?!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kumb karikaetapi võitis? uskumatu, et ma koera vaatamata jätsin...

Triin ütles ...

Noorkuu võitis.