21.3.05

Keeled

Eile öösel vaevas mind tähtis küsimus, et kas hollandi ja flaami keel on üks seesama... Selge oli see, et Belgias räägitakse flaami keelt, aga kas see on ka hollandi keel... Nojah, näevad samasugused välja, aga miks neil kaks nime on?

Siis olin kaval ja otsisin välja atlase, kust lugesin, et Belgia keeled on: flaami (hollandi), prantsuse, saksa

Voila. Ongi samad. Kui atlas ei eksi. You never know.

Tegelikult tahtsin öelda, et kevad algas ning sellega seoses hakkas lumi sulama. Aga võite muidugi ette kujutada minu rõõmu, kui Pariisist teatati, et seal on +20 C. Ei ma ei ole kade! Ei, mulle meeldib -7 C! Palun tehke, et lumi mitte kunagi ära ei läheks, sest mulle nii meeldib tänava peal libistada ja paksude talvesaabastega käia.

Ja tänane respekt kuulub M & M- ile. Marianile ja Mardile.
Marian: "Ma teadsin seda!"
Mart: "Mida Te teadsite?"
Marian: "Et Te minu juurde tulete!" (suhteliselt meelalt :P)

Marian rokib, isegi Mart ei osanud selle peale midagi öelda ja kui ka ütles, siis polnud seda naeru seest kuulda.

Kommentaare ei ole: