20.3.05

Nii...

Seda ma ei tea, mis lapsest sai... homme, kui 112 suvatseb oma kodulehekülge uuendada, siis saab teada... positiivsust sisendab see, et lilli ja küünlaid seal ei olnud ja siis kui kiirabi lapse ära viis, tundus ta veel elavat...

Kusjuures selle juures oli selline asi, et kui see õnnetus juhtus, siis mingi helistati kiirabisse ja sealt hakati õpetama ja siis järsku jäi keset tänavat auto seisma, üks naine hüppas välja ja vaatas kohe, et mis värk on... Elpatre adminn teatas, et see naine on arst! Mina küsisin, et kust sa tead. Ta ütles, et see on üks parimaid Eesti lastearste, et käib ka Elpatres. Noh, hea, et Tartus on palju arste.


-----------------------------
Täna avastasin Tenerifet vaadates, et ühte tsikki ma tunnen. Tal on sama perekonnanimi ka ja ei, me ei ole sugulased.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

hm, ma tahtsingi küsida su käest, te mõlemad Visnapuud ja Lõuna-Eestist, kas olete sugulased äkki. saingi vatuse kätte, näed...

Triin ütles ...

mhm, selle vältimiseks ma selle kirja paningi, sa oleks 3. olnud. tänan mitteküsimise eest!

Triin ütles ...

Kusjuures ma ka otsisin ja Päästeameti kodukal, kus on suuremad ja olulisemad liiklusõnnetused, polnud midagi kirjas... Nii, et võib vist loota, et jäi ellu...