7.3.05

Inventuur

Eile alustasin koristamist. Mingi üldlevinud arvamus on, et kui peas on kõik sassis, siis võiks elamine korras olla. Seega...

Leidsin:
- taso (või selle plekist jublaka, mida krõpsupakist sai);
- paberilipaka mehe nime ja uksekoodiga (p.s. võin lisada ka aadressi);
- tablette, ohtralt, säilivusega ja säilivuseta;
- pastakaid (vahepeal tundus, et mul pole enam ühtegi, aga nüüd on 20);
- komme (mmm...);
- sente: eesti sente ja euro sente (erinevate tagumiste osadega, muideks), kokku pole lugenud;
- CD-sid, mille ma olin juba kadunuks kuulutanud;
- pabereid, igasuguseid, ma olen käinud huvitavates kohtades;
- jms, kui kellegil on midagi vaja, võib minu käest küsida kõigepealt...

Lisaks tegin veel huvitava tähelepaneku, et mul on umbes 20 kotti. Kui ma järgmine kord kotti ostma hakkan, siis võiks keegi seda mulle meelde tuletada. Patsikumme ei ole ka vaja osta, sest nad ei olnudki kõik kadunud.

Hetkel on mul dilemma, et kas minna loengusse või edasi sobrada, põnev on ka.

Kommentaare ei ole: