9.3.05

Aasta e-mail 2005 1. nominant on:

Kuna ma ei viitsinud seda edastada, siis lugege ise.
Väike-päike-igas-päevas- kategoorias on kandidaadiks esitatud:


From: Arnold Oksmaa [mailto: arnold_oksmaa@hotmail.com]
Sent: Wednesday, March 09, 2005 1:06 PM
Subject: SPAM: LOW * NB! Pressiuudis kinnitatud artisti sõnavõtuga.


Tere toimetused ja Bns!

Selle nädala algul välja saadetud pressiuudis minu esindajalt
(Supersonik
Networxx Development,s) peatsest tähelennust uueks Hip-hop täheks
Eestis ja
selle võimalikkusest Euroopas on tõene, ja palun võtta seda kui
esialgset
informatsiooni pressiga ja avalikkusega suhtlemistasandile viitavat
signaali.

Selgitus: Minu ekspruut Mari Leen Lember , raamatu "Avameelselt
Arnoldist"
autor ja tema praeguse uue boyfriendi Knut,i vanemad omavad Euroopas,
Saksamaal firmat Supersonik Networxx Development,s., kes mind ka
Euroopas
esindavad.

Tänu Urmas E. Liivi filmile "Teine Arnold" ehk ingliskeelses tõlkes
"Another
Arnold" mis on rännanud mööda Euroopat, erinevatel filmifestivalidel ja
näidatud televisioonis , ning meilgi tekitanud lumepallisuuruse
skandaali
omal ajal aastatel 2002-2004 on mind kui artisti promoda suurepärane.

Jah, film näitab mind kui veidrikku, aga tegelikkus elus olen hoopis
normaalsem ja siiram poisiklutt kui siin mõni teinegi kodumaa poppar.
Olen
tänulik oma kasuemale Milvi Priksile keda eile käisin naistepäeval
haiglas
õnnitlemas ja mu tuttavatele kes uskusid et minust saab üdini
positiivne ja
siiamaani lauljakarjääri jätkav noorsand. Mul on endal edukas bänd
"Syltan" ja tüdruk Ukrainlanna nimega Vassilina, keda armastan üle
kõige.

Ilusat kevadet soovides toimetustele ja tuttavatele ajakirjanikele!

Siiralt teie:
Arnold Oksmaa
Supersonik Networxx Development,s artist.
telefon: pm Elisa 56201086
e-post isiklik:arnold_oksmaa@hotmail.com
kodulehekülg: www.rate.ee/users/arnoldoksmaa

Toe Tag jt, hakkasite kartma, eks? ;)

Kommentaare ei ole: