15.3.05

Aitäh tädi Ruth ja ETV!

Öö sünnitab häid mõtteid...

Miks me oleme kõik hukas?
Sest ETV kunagi ammu mõjutas meid. Lääne tarku lastepsühholooge polnud kusagil, kes oleks lastesaadetele K-12 peale trükkind. Tühja sest vägivallast või seksist, meil olid Hunt Kriimsilm, Mõmmi ning Tipp ja Täpp, ja nad laulsid.


Miks on meil niipalju osse*?
See on Lauri mõte puhtalt, aga tõepoolest, kuulake Hunt Kriimsilma Autojuhi laulu ning saate aru. Kui teil seda pole, siis minult saab.

*Copyright: Lauri ;)

"Ma olen juht, ma olen autojuht ja keegi must mööda ei saa..
sest muudkui gaasi annan, võin sada peale panna
ja ainult ma ja mitte sa!"

Miks narkootikumid on popid?
Vana mõte, see on juba varasemalt kindlaks tehtud: Tipp ja Täpp sõid täna, homme ja ülehomme komme. Hallooo??!!???!

Miks me oleme laisad?
No Mõmmi andis ikka jõle head eeskuju eks, lõi lulli ainult. Lisaks oli veel üks jänes, kelle vanaema muudkui manitses, et ta peaks õppima, aga ta ikka mõtles mingeid vabandusi välja.

Miks meil katus sõidab?
Mäletate Kessut? Ta sogas non-stop mingist kõverast joonlauast ja tal isegi oli see. Milline joonlaud on kõver?

Ja vägivald?
Hundist ja jänesest ma ei räägi, Tommyst ja Jerryst ka mitte või mootorrattur hiirtest. Pätu terroriseeris inimesi vaimselt... Mis mulje see meile jättis?

Midagi head ka oli?
Widget näiteks, aga ta suht kannatas alaväärsuskomplekside all (see võib juhtuda, kui oled väike, roheline ja sul on antenn peas).

Alateadlik mõjutamine...
Nüüd muretsetakse, et koolidesse pannakse Coca-Cola joogiautomaadid. Ning loodetakse, et alkoholimüügikeeld ja suitsetamise piiramine päästavad meid. Kus olid inimeste silmad ja kõrvad 30 aastat tagasi ning hiljem? Me vanemad kuulsid seda, kui nad olid noored, meie kasvasime nende tegelastega koos üles. Raske on midagi päästa.

Kommentaare ei ole: