30.10.04

Visiooni ja reaalsuse erinevused

Ma arvan, et kõigil meil on olnud hetki, kus me plaanime midagi terve päeva teha ja lõpuks ei tee midagi... Minuga juhtub see igal nädalavahetusel ning kõikidel nädalapäevadel... Täna siiski üks asi läks korda (loomisel on täiesti ametlikult üks liit), aga kõik ülejäänud... jah, õhtu on veel noor...
Mida ma öelda tahan, on see, et "Maailmas" on hea roheline tee nimega Lõuna.

Eile kuulasin "Nukukest" tugevad 5 korda ja puhkesin ikka ühe ja sama koha peal naerma... see on lihtsalt liiga hea, et tõsi olla... rrrrrrrrrrrrret on nukuke... Huvitav, mida Tiiu teeb? Kõik see viis mind tänahommikuse raske ärkamiseni...
Ja dilemmani: kas heledate kingade ja teksapükste juurde peaksid käima heledad või tumedad sokid? Otsustasin triibuliste kasuks, kollase-punase-musta... Ma arvan, et ratsionaalne valik.

Endiselt on küsimuse all see, et MIDA TEEB meie korteriühistu majahoidja päevad läbi... Kuidas on võimalik, et esimene asi, mida ma hommikul ärgates näen, on see, et ta riisub/pühib vms ning öösiti kell 12 ta teeb seda ikka veel? Ja ta ei puhka ka päeval! Kooli minnes, koolist tulles, ainus, kes maja ümber toimetab, on Silvi (I guess, that's he name)! Ma muidugi arvan, et Silvil on ka täpne ülevaade kõigist majaelanikest, nende sõpradest, tuttavatest, armukestest, ametlikest kaaslastest jne... Elav "Kroonika".
Vähemasti ei ole meil kommipabereid maja ees (küll aga trepikojas, aga praegu on vist meie kord koristada).

Aga praegu on mul plaan hakata õppima, sest kui nüüd aus olla, siis esmaspäeval on KT, kolmapäeval on test, neljapäeval on eksam ja reedel on 4h-ne KT ning järgmisel kolmapäeval on eksam... Ning järgmisel nädalavahetusel lähen ma pealinna kultuurielu uudistama, seega...

P.S. Ma hakkan blogimisest vaikselt sõltuma. Tänan tähelepanu eest!

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Kui ma lugesin su majahoidjast, siis ma arvasin, et sa natukene ometi liialdad, aga kui ma laupäeva õhtul kell kümme sinu juurest läbi tulin, siis keegi tõesti riisus maja ees lehti:) Midagi pole öelda, tubli tädi Silvi teil.