22.10.04

Just too talented...

Ma suutsin täiesti ootamatult teha nii, et ma ei pea iga kord kirjastiili ja värvi valima... Lahe...

Teiseks algas tänasest aktsioon: PJI, kestab 3. detsembrini. Rohkem ei kommenteeri, niisama mõtlesin, et panen kirja, siis saavad kõik ikka lugeda ja mõelda (kõik=Kaie, kes nagunii teab).

Üleüldiselt on järjekordne pikk ja väsitav nädal läbi saanud. See oli nii kole, et ma ei jõudnud isegi bloge kirjutada, järgmine nädal on natuke koledam ja siis tuleb kõige koledam nädal (loe: iga päev eksam või test), pärast mida saab minna ainult kergemaks :) Postitiivne ellusuhtumine ennekõike...

Täna kõndisime Marisega Toomemäelt alla, et oleks lahe kui on mudane ja kivine ja lehene... Vähemalt oli kivisele tänavale vaheldust... Jah, mudane oli, aga me ei kukkunud (vahel võib meilgi hästi minna...)

Eile kirjutasin oma esimese raadiokirja, sest Kunnar ori eetris ja tal oli nii kurb, et keegi ei saatnud kirju... Nii ma siis saatsingi ja võitsin pileti TudengiLAKSule... Nüüd võiks keegi öelda, mis see endast kujutab...

I guess I'll find out...

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Kuule, mis sa arvad, kui teeks ka aktsiooni OESM, kuigi see peaks vist tulema pärast PJI-d? Mulle hakkasid need aktsioonid äkki meeldima...