28.10.04

Müüt on sõna

Huvitav, mis saab...

Ma kirjutan seda blogi ainult kahel põhjusel: ma ei taha teha ühte teist asja (ja see ei ole magamaminek....) ja see aitab mul mõtteid veidi selgemaks saada.
Või nagu ütles mu kursavend: "Tegelikult mulle ei meeldigi magada!" Siin on peidus iroonia, eks...

Ma olen veetnud kaks päeva Barthesi "Mütoloogiate" seltsis ja olgem ausad: ma olen selle teose jaoks veel liiga loll, aga vot peab... Isegi keegi filosoofiadoktorant olevat öelnud, et esimesele kursusele olevat see liiga kõva pähkel. Kas pole tore, et ma pean sellele toetudes tegema kvalitatiivse tekstianalüüsi?!?!? Väljend "juhe koos" on liiga pehme väljendamaks minu praegust seisundit, ma olen kindel, et vene keeles leiduks sobiv ropp sõna, aga kahjuks või õnneks ei oska ma vene keelt.

Mulle hakkab üha rohkem tunduma, et keskkool ei valmista inimesi piisavalt ette ülikooli astumiseks. Kirjutame seal 6-leheküljelisi kirjandeid, kuid kvalitatiivsed tekstianalüüsid, analüütilised, akadeemilised, jms esseed, kus need on?

"Artiklite süvanalüüsimeetod e. kvalitatiivne tekstianalüüs põhistatud teooria printsiipidel, mille eesmärgiks oli kvantitatiivses analüüsis ilmnenud tendentside selgitamine ja põhjalikum analüüs."

Oeh. Ma ei taha. Mu optimism kaob helikiirusel.



1 kommentaar:

Marko ütles ...

kusjuures keskkool ei valmistagi piisavalt ette... seda ka (eriti?!) reaalteaduste puhul.
aga ära lase oma optimismil seetõttu kaduda - ainet saad ju järgmine aasta jälle sooritada ja siis oled juba rohkem ettevalmistatud :PP