26.10.04

Magic!

Tuli välja, et ma ikkagi ei oska nii panna, nüüd ikka valin kohusetundlikult värvi siin...

Muideks, PJI töötab hetkel veel...

Nädalavahetusel olin sunnitud sööma nelja erinevat torti, mis kõik olid ülihead... Või õigemini, üks parem kui teine. üldiselt on sünnipäevad lahedad, näed inimesi ja saab palle toas taga ajada (mu lemmiklaps sai aastaseks, mis tähendas, et talle kingiti pallimeri... ja mida teha pallimerega??? pallid välja pilduda!!! ajeee... sünnipäeval võib igasuguseid asju teha, muidugi...)

Aga tuli välja, et mu blogi loeb veel üks inimene. Kui nii edasi läheb, pean hakkama juba mõtlema, mida ma siia kirja panen ;) Samas, see inimene tuletas mulle meelde, et ma pole ammu "Väikest Printsi" lugenud.. selle vea parandan, ütleme, et jõulude ajal. Siis üldse hakkan tubliks ja harituks.

Siiski-siiski, tänases seminaris mõtlesin, et millest see ikkagi tuleneb, et seminarijuhendaja omaette muigab? Oleme me tõesti NII naljakad?

Ning kas keegi palun oskaks seletada, kuidas läks koridoripõrand libedaks??? Seal on võimalik uisutada, kas teate... ja maha kukkuda... ;)
(ei, me pole seda poleerinud!)

TudengiLAKSule ei jõudnud, olevat ka jama olnud, hea seegi... Tähistasime kursaõe sünnipäeva, lõbus oli... kuid lisaks siiski, et puuviljasegu-tubakas ei ole vesipiibus kõige parem.

2 kommentaari:

Kaie ütles ...

Selle puuviljatubakaga vesipiibus ma väga nõustuda ei tahaks... Mulle väga väga meeldib. Ja ma ka ikka loen su blogi, nii et keep on going!

Triin ütles ...

Einoh, vaarika oma on hea, kirsi oma pole saanud...
Aga mulle see ikka väga ei meeldinud... ;)