7.8.08

Kevadväsimus. Suveväsimus? Sügisväsimus?

Ma lähen igal õhtul kell 22 magama, nii umbes 23 paiku ma ilmselt uinun. Kell seitse hommikul (või 6.45) on null motivatsiooni voodist tõusta. Tahaks lihtsalt veel ja veel magada. Kevadel ma arvasin, et see on kevadväsimus, mis on seotud uue töö, pikkade päevade, baka kirjutamise ning pideva edasi-tagasi sebimisega. Suve hakul ma olin kindel, et see on seotud baka mõningase stressiga. Siis saabus aeg, kui ma tegin igal hommikul silmad lahti kell 5.20, tundsin end puhanuna, kuid leidsin, et ärkamine on sel kellaajal siiski teiste elualade esindajatele. Kell seitse ei tahtnud ma endiselt ärgata. Ja teate. Varsti on sügis ja ilmselt ma leian ka siis mingi seletuse, kuid tegelikult.... See ei ole ju normaalne?!

Seega te ju ei imesta, miks ma peol ei viitsi käia. See lühendaks mu uneaega veelgi.

6 kommentaari:

Egert ütles ...

Sama jama on ka siin aias...ma küll olen viimasel ajal magama saanud 23 paiku, aga oi kuidas see hommikul (poole kuue aeg) tunda annab...

Kaarel ütles ...

eh eh eh, kle teeks mingi klubi! mul sama jama... aga ma julgen pakkuda, et see on seotud permanentselt tööl käimisega... (üli)kooli ajal oli vähemalt siht silme ees millal saab puhata jne. arvestades töö iseloomu siukest aega ei tule, eriti agentuuris :)

Triin ütles ...

Ma võtsin kaks päeva vabaks augusti eelviimasel nädalal. Ootan väga suure põnevusega, kas mul tegelikult ka õnnestub siis puhata.

Aga jah. Püsiv töölkäimine segab ikkagi elu. Samas, see väsimus on kuidagi liiga pikale veninud.

Anonüümne ütles ...

tead, ma hakkasin nii tegema, et panin äratustelefoni (moodsatel inimestel ju -kella ei ole) voodist kaugemale laua peale, see heliseb kell 8.00 ja ma tõusen kohe üles, käin wc-s, pesen näo ja jooksuriideid selga pannes vaatan meilboksi üle. Siis tund aega jooksu (linna avastamist) ja terve päev arvuti taga (muudmoodi praegu ei saa lubada). Õhtul kell 11 niidab uni nagu nuiaga, kui päeval peale kipub, surun ühe kohvi alla, olen kuulnud, et aitab ja siis aitabki kui usud (võibolla on sea ikka mingig erilised ained ikka ka, aga). Äratuskella peale on veidi ving, aga tuleb kohe ärgata! Ma vahepeal (kolm aastat) lasin end käest ära, aga päevad on nii palju pikemad, kui normaalsel ajal ärkad ja normaalsel magama lähed. sa vist lähed ka, ja ma ei saagi sulle sama graafikut soovitada, a tead, võti on lihtsalt üles ärkamises ja mitte mõtlemises selle peale, et väss on, kui oled 8h mahanud, ei saa olla! Ja puhkus motiveerib alati. Ole tugev

Egert ütles ...

Ag aminul on piisavalt enesedistsipliini, et haarata telefon laualt, panna see kinni ja kohe üles ärgata. Abi sellest ei ole...päeva peale ei saa ka kohviga (eriti) und alla lüüa, eks oleneb tööst.

PS! Kohvis on see imeaine KofeiiN, mis särtsu annab.

Triin ütles ...

No ma ka varem tegin jooksuringi, aga kui ma pean kodust väljuma kell 7.35, et jõuda tööle, siis ei mahu jooksuring kuidagi sinna ette. Muidu jooks on suurepärane ärataja.