29.8.08

Pappkastid ja kilekotid - aasta Triinu elus



Teate, ma jälle kolin. Jah, see on mu enda otsus, et pühin pealinna tolmu jalgelt, aga kolimine on sellegipoolest tüütu (kuubis).


Septembris viisin Tartu kodu asju suurel hulgal Rõugesse, kuna ei teadnud, mis minust jaanuarist saab;
Detsembris kolisin Portugalist tagasi Eestisse (asju oli hoolimata lühikesest kohalviibimisest PALJU);

Jaanuaris tarisin oma septembris Rõugesse kogutud asjad tagasi Tartusse (õnneks ei hõlmanud see mööblit);
Märtsi alguses kolisime M-i ja E-i esimeselt korruselt teise linna otsa neljandale (hõlmas nii mööblit kui ka palju asju, riideid ja muud kola);

Lisaks sellele kolisin märtsi alguses ise Tallinna (koos remondi jms);
Kuu aja eest kolisime M-i sealt neljandalt ära veidi vähem teise linna otsa, kuid asju jätkus sellegipoolest;

Täna kolin kogu kraamiga tagasi Tartusse (ja osaliselt Rõugesse).

Sellele lisandub veel see, et igal nädalavahetusel sõidan ikkagi kuhugi mujale. Kott on kogu aeg nurgas pakitud.

Ma olen õnnelik, et saan paljudele oma inimestele lähemale, aga... Saate aru... Mul on KOPP EES.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mul on täpselt sama tunne ja ma tean, et ma pean varsti jälle kolima.

Maria ütles ...

ma ju ka ei tea, mis minust veebruaris saab :(
kodutu, töötu.. sõbrad ja kool vast on ikka alles veel selleks ajaks..

Kadri Kirst ütles ...

just!
ma vahel panen silmad kinni ja kujutan ette, et leeds, tartu, pärnu, tallinn, jyväskyla, Toronto, Ateena, Viin, Kuala Lumpur ja veel mõned kohad oleksid üksteise kõrval.

Või need kallid inimsed kes seal elavad, oleksid kogu oma eluga minu naabrid lihtsalt, saaksid teha seda mida tahavad ja laupäeva pärastlõunal ma kutsuks kõik endale külla ühele kõhutäiele...oi see oleks mõnus

reisimine on reisimise kõige ebameeldivam osa

Anonüümne ütles ...

kolimine ei tekita minus ka üldse sooje tundeid. Mu Madridi kodus on kastid siiamaani terrassil nurgas (kaste Eestist tulles oli 37). Võimalik, et pean veel kolima...

Triin ütles ...

Kusjuures mulle tuleltati veel meelde, et M-i neljandale korrusele kolimise käigus kolisime ta venna sealt neljandalt välja kuhugi kolmandale. Kohutav.

Aga jah, kõik oma inimesed võiksid kogu aeg olla naabrid, kastid võiks end ise kokku pakkida ja hiljem riiulitele-kappidesse jne paigutuda. Kirsti, siiralt... edu (aga no küll ma tulen ja vaatan üle kunagi ;))