21.8.07

Tuhat fakti, mis ei ütle teile mitte midagi

1. Ma tahan: olla.

2. Mul on: aju, ma loodan.

3. Ma vihkan: proovin seda sõna mitte kasutada. Kasutan "mulle ei meeldi".

4. Ma igatsen: sooja.

5. Ma kahetsen: mitte midagit. Üldiselt pole kombeks kahetseda.

6. Ma armastan: elu.

7. Ma olen alati: valmis.

8. Ma ei ole: võimeline elama reisimata.

9. Ma tantsin: ja kutsun teisi tantsima.

10. Ma laulan: liiga tihti oma hääleprobleeme arvestades.

11. Ma nutan: siis kui vaja.

12. Ma kaotan: juukseklambreid ja patsikumme.

13. Ma tekitan segadust: toas. Kogu aeg.

14. Ma peaks õppima: midagi asjalikku ja tehnilist.

LEMMIKUD

1. Number: 7

2. Värv: kollane.

3. Kuu: juuli.

4. Laul: Wear Sunscreen.

5. Toit: Geisha shokolaad.

6. Jook: vesi. Laimiga.

KAS SA KUNAGI

1. Sööksid putuka? Ära iial ütle iial.

2. Hüppaksid benjit? Ei vist. Aga ma kunagi väitsin ka, et ma ei kõnniks üle Kaarsilla.

3. Liugleksid? Jah, kindlasti.

4. Tapaksid kellegi? Sääski, jah.

5. Hüppaksid langevarjuga lennukist? Kindlasti saab tehtud.

6. Kõnniksid sütel? Mõtlen selle peale.

7. Läheksid sööma kellegi täiesti võõraga? Tehtud.

8. Hakkaksid taimetoitlaseks? Tehtud. 7 aastat. Võib veel teha.

9. Kannaksid triipudega pleedi? Miks ei peaks?

10. Laulaksid karoket? Tehtud. Palju jama kaela tõmmatud.

11. Näitaksid punast tuld? Kas ma näen välja nagu mul oleks punane tuli?

12. Oleksid ellujääja? Ei tea, kas siin on mõeldud saadet "Survivor" või mida? Umbrohi ei hävine.

13. Paneksid kellegi nutma? Tahaks panna nutma õnnest.

14. Lööksid last? Ei.

15. Läheksid kohtingule endast 10a vanema inimesega? Tehtud. Miks ma ei peaks?

10 FAKTI

1. Kodulinn: segaduses.

2. Juuste värv: tumepruun, hetkel triibuline. Meeldib.

3. Juuste stiil: pikad.

4. Silmade värv: rohekashallid või hallikasrohekad, olenevalt päevast

5. Kinganumber: 39-40

6. Tuju: ühest äärmusest teise.

7. Naha värv: hele.

8. Vasakukäeline/paremakäeline: parema.

9. Elanud välismaal? Jah, palju ja elan veel, aga Eesti on parim.

VEEL MINGID:

1. Nimeta üks inimene, kes on hetkel su mõtetes? Kreet, sest ta jope jäi vist minu juurde.

2. Kus sa viimati käisid? Tööl.

3. Kelle telefonikõne viimati maha magasid? Ei mäleta, Hanna oma ajaks ärkasin üles eile.

4. Kellele viimati helistasid? Emale.

5. Kas sa naerad tihti? Õnneks küll jah.

6. Kas keegi mõtleb sinule praegusel hetkel? Ma loodan.

7. Kas oled sentimentaalne? Vahel isegi liialt.

8. Keskmine nimi? Piisab eesnimest.

9. Kas sa oled kunagi kohanud kedagi kuulsat? Mis on kuulus? Kes on kuulus?

10. Kas oled sõbralik? Miks ma ei peaks?

11. Kelle voodis magasid eelmisel öösel? Vanaema diivanil.

12. Viimased filmid, mida vaatasid? Edith Piaf - elusse armunud. Väga kurb, mõtlik ja ilus.

13. Mida sa tegid eelmisel keskööl? Magasin, nagu ka kuus tundi enne ja pärast.

14. Mida viimati küpsetasid? 8 kooki.

15. Pikad või lühikesed juuksed vastassool? Kindlalt lühikesed.

16. Kas kannad käevõrusid? Ei, käekella.

17. Hetkel kuulad? Arvuti mahedat mürinat.

VEEL PAAR: (ikka veel loed? Get a life!)

1. Lemmikbänd? Kesköö.

2. Mida sa suitsetad? EI. Ja olen see tüütu, kes soovitab teistel ka lõpetada.

3. Oled rahul praeguse eluga? Rahul, aga liigun edasi.

4. Teesklesid haiget, et puududa koolist? Ojaa. Miks ma ei pidanuks? Sai suurepäraselt koolis käimata ka hakkama.

5. Mida näed esimese asjana vastassoo juures? Seda, kas ta mind näeb.

6. Kas sulle meeldivad raamatud? Loomulikult meeldivad. Aga mulle ei meeldi nende omadus koguda tolmu.

7. Kas sa tahad abielluda? Loomulikult, ma olen naine ju.

8. Järgmine kontsert, kuhu plaanid minna? Planeerimata kontserdid on seni olnud kõige paremad.

Kommentaare ei ole: