16.10.06

Teadaanne

Homme hommikul kolin Tartusse. Mu rõõmu ei ole võimalik sõnades väljendada. Ma pakin KÕIK oma asjad lahti, mõned neist on kottides eelmise aasta septembrist, mõned varasemast asjast. Ma ei pea enam kogu aeg kotti pakkima, ma saan panna asjad riiuli peale ning selle riiuli siis sassi ajada. Ma saan panna asjad põrandale ja ma ei pea neid sealt ära korjama, et neid kotti panna. Ma hakkan elama. Mitte kotis!

Naiivne jutt, aga nii hea. Oeh.

Lisaks sellele hakkan harjutama programmiks: "Triin novembris EI virise".

Töökaaslased ka ütlesid, et on kurb ja et ma võiks ikka jääda. Isegi kui see oli viisakusest, oli see tore.

Life is f*cking beautiful!

P.S. Seoses minu Tartusse kolimisega võivad kõik nüüd mind igale poole kutsuda. Paar kohustust veel on, aga eks saab needki kaelast ära. Seega joon hea meelega palju veini, teen ekstreemsusi, olen kultuurne jne. Tulge ja kutsuge kaasa, hetkel pole nii palju energiat, et ise korraldada.

Ahjaa, peo idee oli ka. Peaks tegema ühe korraliku peo. Mis arvate?

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tere Tuli Mast!