22.10.06

Plans change

Öeldakse vist, et tahtsime parimat, aga läks ikka nii nagu alati...

Ehk kui ma ütlesin, et mul on laupäeva õhtuks plaanid tehtud, siis see ei olnud päris see.

Stseen 1:
Terve päev seminaril. Magama jäin ainult 5 korda.

Stseen 2:
Tsink Plekk Pang. Kõik kohad reserveeritud. Ma ainult nädal aega olin unistanud meekanast.

Stseen 3:
Maailm. Siidrit ja süüa. Mõte minna ja korjata taanlaste kola kusagilt Tammsaare tänavalt.

Stseen 4:
Takso. Arve on peatumisest alates kahekordistunud. Taanlane nr 1 tuleb alla ja teatab, et nad ikkagi ei saa korteriust lahti ning oleks vist targem takso esialgu ära saata. Kell on 20.13.

Stseen 5:
Püüan kolme inimese silme all korteriust lahti teha. Ka mina pean tõdema, et teps mitte ei lähe. Asjad on vaja kätte saada. Taanlaste lennuk läheb pühapäeva pärastlõunal. Kohvris on nii passid, lennupiletid kui ka õhtu tarbeks varutid Viru Valge. Kõne korteriomanikule:
Mina: "Kas sul rõdu on?"
Korteriomanik: "Jah."
M: "Kas su naabril on rõdu?"
K: "Ma ei usu, et teil on väga tark vihmaga 5. korrusel mööda rõdusid ronida."

Nojah. Sinna läks see idee. "Milliste naabritega sul head suhted on?"
"Mitte ühegi."
No tore!
"Oot, korteris 7 elab suht tore mees, küsige talt."

Stseen 6:
Helistan krt 7 uksekella. "Tere, mulle K korterist 13 ütles, et teilt võib abi paluda. Meil oleks vaja ta korterisse sisse saada. Aga lukk on kinni vajunud. Ega teil ei ole metallsaagi või mõnd muud terariista."
Vastuseks hämming, kruvikeeraja ja punase otsaga pussnuga (see, mis kõigil on kodus) ja küsimus: "Kas teil seal mõni noormees ka ikka on, kes aitaks?"
M: "On küll, aga ma arvan, et nad ei saa ka korterisse sissemurdmisega paremini hakkama kui mina."
Härra daam: "No mine neiule ometigi appi."
M: "Me saame vast hakkama."
Härra: "Eks andke teada, kui vajate abi."

Ma ei hakka mainima, et minu supernaise ego karjus. :P

Stseen 7:
Pärast 3 mehe ja 1 naise kompositsiooni kruvikeeraja ning pussiga liitus olenguga haaknõel, mis andis lootust isegi enam (midagi kõlises), aga uks jäi suletuks. Mõte võtta ära liist, et siis keelele paremini ligi pääseda.

Stseen 8:
Mürin. Meie mõte: oh, äkki kellelgi on saagi??!!?? Samal hetkel olid alumise korruse ukse taga mu vend ja taanlane nr 2. Taanlane oli kohe tagasi, teatades, et tema arvates mürises tolmuimeja. Mu vend ei andnud alla. Korteri avas üdini tolmune mees, metallisaega! Pärast minu diplomaatilisi kõnelusi teemal, et me tegelikult ka võime sinna korterisse sisse murda, nõustus ta oma metallisaega korrus ülespoole kolima.

Stseen 9:
Mürin juba krt 13 ukse taga. Metallisaega mehe naise küsimus: "Kas tal ikka kindad on käes? Ei tahaks, et ta näpujäljed jääks sinna." Mürina peale ilmus ka naaber krt 15-st, kes meie eelnevale kellatilistamisele ei olnud vastanud. Küsis, et kus K on, saanud ammendava vastuse, et mitte siin, läks tuppa tagasi.

Stseen 10:
Metallisaega mees pühib higi ja ütleb, et ta ketas jääb liiga lühikeseks. Tuleb välja, et lukukeel on vingem kui me arvasime ja ei kavatse niisama alla anda. Taas kord liistu idee.

Stseen 11:
Kõne 24h profile. "Tere, meil oleks vaja üks uks avada. Kaua teil läheb siiajõudmisega?"
Vähem kui 20 minuti pärast oli kohal tüüp. Kohvriga.

Stseen 12:
1,5 minutit hiljem oli uks lahti. Proff lasi lukku õli ja ütles, et nüüd peaks töötama.

Ehk siis K sai juurde ühe töötava luku.
Taanlased jäid ilma rahast.
Mina sain esimese sissemurdmiskogemuse ja teada, kuidas teinekord ise sisse saada.

Mõte, et lisaks heale oma arstile, juuksurile, advokaadile jms-le lisaks peaks inimesel olema ka üks sõber murdvaras.

Stseen 13:
Trepikoja ees oli silt: "Naaber valvab." Mnjah.

xxx

Illusioon oli rahvast tühi. Vestluskaaslane oli tore, nii et võitsin rohkem kui kaotasin. Magasin juba kell 3.

Taanlased helistasid kell 04.40: "Triin, we can't get into your apartement."

Stseen X:
Hommikumantlis vedasin end ukseni. Taanlasi seal ei olnud. Jätsin ukse pärani, saabusid taanlased, kes teatasid, et nad püüdsid viimane pool tundi tulutult mingist valest uksest minu võtmega sisse saada.

Ma ei tahtnud rohkem teada. Politseieskorti neil ei olnud, seega otsustasin peatüki sulgeda.

Hommikul äratati mind 3 min enne seda, kui seminar algas. Hea, et pühapäeviti parkimine tasuta on. Jäin ainult 5 minti hiljaks.

4 kommentaari:

Kaie ütles ...

Meie aga nägime eile öösel küll politseid. Aga tõenäoliselt Kroonikast saab varsti lugeda:D (Eiei, mina olin seekord ainult pealtvaataja!!! Aga meie kohalik kuulsus oli asjasse segatud:D)

Triin ütles ...

Hahhaa... No Kroonika tuleb sel nädalal kõva :P

Terje ütles ...

kas need taanlased on samasugune fenomennähtus nagu meil oli mõni aeg tagasi rootslased? ei, Rootslased. ikka suure tähega.

Triin ütles ...

karta on. nad lubasid tagasi tulla.

paar vahet ka:
- teadsin ühte neist enne;
- nad lahkusid kiiresti.