20.10.06

Õdus õhtupoolik

- kallis doktor noormann haige on mu hing. Push up. Khm. meelde tuli. oli jah selline bänd.
- lugu sellest, kuidas lastekodus enam nutma ei pea ning hobuse selga roniv oksmaa;
- kauboikaabus Karl Madis ning hallutsinatsioonides Urmas Lattikas (ühe või kahe t-ga? igal juhul arvab ta, mingite seente tagajärjel ilmselt, et sinine täispuhutav pall on trummid), aga üldiselt soovitavad meestel "Jaa" öelda... Oled mees või ei? Nööri mööda käi...
- anekdoot, absoluutselt ebanaljakas;
- anekdoot 2, samuti absoluutselt naljavaba... tundub, et Kõlu sai ise ka aru, sest ta ümber on palju kokkukägardatud pabereid (täpselt nagu filmides kirjanikud teevad);
- mingi lugu sellest, kuidas Jeesus armastab meid... ma ei hakka mainima, et video oli täiesti uskumatu ja ülimalt hea kvaliteetiga eks...

Jah, Alo TV on ikka hea. Oleks veel reklaami ka tulnud! Tuli ainult Beethoveni (?)sümfoonia taustal homne kava. Nt on kell 23.15-00.30 saade: Karmid Eesti mutid ja kutid. Fantastiline.

P.S. Otsin:
- sünnipäevakaaslast;
- ballikaaslast;
- kedagi, kes tahaks mu korteri ära koristada.
Pigem mitte ühes isikus.

2 kommentaari:

Kaie ütles ...

Millist balli sa mõtled? Ma arvan, et HTG ballile lähen ma see aasta üksinda. Nagunii kaotan ma kõik oma kaaslased seal mingil põhjusel ära... Mina ei tea muidugi midagi.

Mariliis ütles ...

Ma lugesin kaks rida ja sain juba aru, et vanast heast Alokast räägid :)